Overzicht top schaalmodel bouwdozen

Mm, zit me zelf weer gek te maken hier achter de laptop..

CD-Scaledesigns

volgens mij is dit ook wel aardig. is wel 1/6 maar ziet er volgens mij er goed uit, eens kijken of er nog leuke draadjes te vinden zijn over cdscaledesigns.

Behalvenatuurlijk het draadje van Teus zijn SE-5a. Die kennen we allemaal wel denk ik. Pracht werk!

Dawn Patrol.. zal zeker aanwezig zijn om al het mooie spul te bewonderen.

hallo,

zijn er mensen die weten waar je aan balsa usa bouwdozen kunt geraken( hobby in, en eentje in duitsland heb ik al) maar zijn er mensen die ook al rechtstreeks besteld hebben, of meer kunnen vertelllen. groeten

Lang geleden gedaan, rechtstreeks in Amerika onderdelen bij BUSA besteld. Ging vlekkeloos. Vraag is of met alle porto- en invoerkosten een bouwdoos zo goedkoper is.
Als het verschil minimaal is, zou ik lokaal bestellen.
In Engeland zit Pegasus: Pegasus Models
Joris

verder nog een hele goeie. (vin ik) Home page di Paolo Severin

Hele mooie site, bedankt voor de link!

page6-1003-full.jpg

Prachtige schaalmodellen! (en een Waterman Aerobile!! :D)
Prijs van de kits is helaas navenant... ;)

Grt, Ram6

Laatst bewerkt:
Mocht je overgaan tot kopen van de Albatros dan heeft Hans Meij hier op het forum nog de perfekte motor hiervoor te koop, een LASER 300V twin :p (kwijl kwijl)

Ralf

Hoi Ralf,

kan dit draadje van die Laser niet vinden, waar staat dat dan?

Fun scale, stand-off scale (semi Scale), of scale en welke bouwdozen kan men in deze klasses plaatsen?
Ik heb er ooit een artikel over geschreven in een modelbouwblad en heb dat ook hier ergens als reactie in een draadje geplaatst gehad;
wat-schaal-en-wat-niet-2

groetjes,
Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Back