Ox 5 v8 curtiss-wright motor

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door Dickie, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henk van harten

    henk van harten

    Lid geworden:
    12 aug 2009
    Berichten:
    336
    rustig rustig ome Dick is gisteren avond bij mij een bakkie wezen doen
    en alles is ok en anders bedreigen deze jongens hem wel zeker dat ie dan gaat lopen :D

    groet Henk

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.945
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Klopt.... maar wel een heel betreurenswaardige keuze!

    Als modelbouwer en techneut vond ik dit een van de meest indrukwekkende draadjes op het forum.

    @ Dick: ontzettend balen van je aandoening, en heel jammer dat je daardoor niet meer kunt bouwen zoals je zelf wilt.
    Niks mis met ARF, ook niet als schaalmodel, en ik hoop dat je op je besluit terug komt. Het was maar een enkeling die "stekelig" deed, en dan nog uit onwetendheid over jouw situatie ook nog....

    Maar ik neem aan dat je het Curtis-project nog wel afmaakt, en daar wens ik je, foto's of geen foto's, alle succes en vooral bouwplezier bij toe!

    Groet, Bert
     
  3. Dickie

    Dickie Guest

    De bouw van de motor gaat onverminderd door, helaas ga ik niet meer door met het draadje ,ik hoop hem komende zomer draaiende te hebben.
    Ik dank iedereen voor de reactie,s ,maar ik wil alles in alle rust gaan afwerken
    ik heb ook totaal geen zin om in geuren en kleuren uit te leggen wat hiervan de exacte reden is.
    groeten
    Dickie
     
  4. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.945
    Locatie:
    Oldeberkoop
    @ Jaap EN @ Johan:

    Hebben jullie nou niet in de gaten dat je kunt lullen wat je wilt, nederlandse wet er bij halen, morele bezwaren kunt uite etc etc, maar dat dick ZELF bepaalt wat hij doet, en dat al dat gelul er niet toe doet????
    Hebben jullie nou NIET in de gaten dat zodra je er dergelijke dingen bij haalt, dat je dan ophoud Dick zijn integriteit (zijn eigen zegje in het geheel) te respecteren? Wat als ik nu opeens zeg: Johan, den Nederlandse wet zegt blablabla, dus jij MOET jouw foto's blijven plaatsen?

    doe het dan ook niet want het wekt alleen maar meer wrevel op bij Dick (puur afgaand op wat ik er zelf bij voel)


    @ Dick: heel jammer dat je er zo over denkt, maar we moeten het maar respecteren. meer kunnen we niet doen. Van mijn kant: Ik ben machinist en ik vind het mega-gaaf wat je allemaal presteert. Stiekum hoop ik dat je doorgaat met foto's plaatsen, maar zo niet: respect voor wat je al hebt laten zien en hopelijk plaats je nog minimaal een filmpje als ie loopt, maar meer kunnen we niet hopen....

    Groet, Bert
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  5. Ger Kovacs

    Ger Kovacs Guest

    @Dick, ik kom gewoon regelmatig langswaaien en dan in stilte genieten van je kunstwerkjes :D goeie bakker trouwens bij je in de buurt :yes:

    Tot ziens :wink: en bouw ze.

    Ger.
     
  6. hansdkru

    hansdkru In Memoriam

    Lid geworden:
    17 jan 2005
    Berichten:
    181
    Locatie:
    Schiedam
    curtis

    Hallo Dick,

    Enorm jammer dat de foto's niet meer zichtbaar zijn en dat je stopt met het draadje, tot nu toe heb ik het met veel bewondering en plezier gevolgd. Ik hoop ooit nog een filmpje te zien van een draaiende motor, en wens je heel veel succes bij het afmaken van dit schitterende project.

    Hans
     
  7. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Als trouwe lezer van dit draadje vind ik het erg jammer dat je stopt met hier te plaatsen. Dat je je foto's verwijderd heb kan ik alleen niet goed begrijpen.

    Als mod, ik heb wat reacties verwijderd omdat deze niets met het draadje vandoen hebben, tevens heb ik een hoop onzin voorbij zien komen over eigenaarschap van posts in draadjes. Verdiep je eens in de materie voor je daar uitspraak over doet. Voor nu sluit ik dit draadje ook, als Dick verder wilt weet hij mij te bereiken. als hij de foto's terug wil plaatsen ook trouwens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina