Mijn nieuwe OXY heeft een tailwag die ik er niet uitkrijg. Tijdens de bouw heb ik het advies uit de handleiding gevolgd en de 11T pinion gebruikt om er vervolgens achter te komen dat je dan niet meer dan 3000 rpm kan halen met 3S. De staart was echter wel rustig. Toen heb ik de pinion vervangen door een 14T pinion en sindsdien krijg ik de staart niet rustig, hij blijft schudden ongeacht welke tailgain ik instel. Dit is de configuratie:
OXY3-255
Brain BT V2
Hobbywing platinum 50a
QF Micro Tailservo QF- S4546HV
3 x QF Cyclic Microservo QF-S5865HV
3S 1550 XTRON lipo's
Ik gebruik de governer van de Brain (3200-3450-3700)
Ik heb ook zonder governer getest en dat maakte geen enkel verschil.
Ik heb bij Koen Lynx CNC updates voor de tail besteld maar Koen denkt dat het met de standaard onderdelen goed zou moeten werken.
Op Helifreak heb ik gezocht naar tips en oplossingen maar helaas tot nu toe zonder resultaat.
Wie heeft voor mij tips waar ik het moet zoeken? Ik heb het vermoeden dat het probleem mechanisch is maar ik heb alles al diverse malen nagelopen en alles lijkt super soepel...
Groeten, Arthur.
OXY3-255
Brain BT V2
Hobbywing platinum 50a
QF Micro Tailservo QF- S4546HV
3 x QF Cyclic Microservo QF-S5865HV
3S 1550 XTRON lipo's
Ik gebruik de governer van de Brain (3200-3450-3700)
Ik heb ook zonder governer getest en dat maakte geen enkel verschil.
Ik heb bij Koen Lynx CNC updates voor de tail besteld maar Koen denkt dat het met de standaard onderdelen goed zou moeten werken.
Op Helifreak heb ik gezocht naar tips en oplossingen maar helaas tot nu toe zonder resultaat.
Wie heeft voor mij tips waar ik het moet zoeken? Ik heb het vermoeden dat het probleem mechanisch is maar ik heb alles al diverse malen nagelopen en alles lijkt super soepel...
Groeten, Arthur.