Hallo allemaal,
Ik heb een groot (luxe)probleem...
Vandaag een pakketje ontvangen vanuit de US en daarin zat:
- een set plannen van Ziroli voor een 114" P-38
- vleugelbuis
- cowls en nose cap
- canopy
- ABS radiators
- ABS superchargers
Dit was echt een hele verrassing. Gelukkig zat er een briefje bij, en weet ik van wie het komt. Tot zover de feiten.
Maar:
1. ik heb nog een P-38 (Art Johnson) op de plank waaraan nog veel werk is en die zou ik eerst willen afwerken.
2. Dit lijkt me een vliegtuig voor 2 brandstof motoren, maar daar heb ik niet echt ervaring mee. Ziroli schrijft Zenoah G38 of G45 voor.
Wat zouden jullie doen?
1. direct beginnen met de Ziroli
2. brandstof motoren plaatsen of ombouwen naar electrisch
3. welke brandstof motoren want ik heb wel al mooie motoren gezien bij onze vrienden in het verre oosten (prijs is toch wel laag te noemen), maar geen ervaring
4. alle tips / tricks zijn welkom...
PS: nee ik doe de kit niet weg - ik wil wel nog overwegen om een afdruk te maken van de plannen...
:help:
Ik heb een groot (luxe)probleem...
Vandaag een pakketje ontvangen vanuit de US en daarin zat:
- een set plannen van Ziroli voor een 114" P-38
- vleugelbuis
- cowls en nose cap
- canopy
- ABS radiators
- ABS superchargers
Dit was echt een hele verrassing. Gelukkig zat er een briefje bij, en weet ik van wie het komt. Tot zover de feiten.
Maar:
1. ik heb nog een P-38 (Art Johnson) op de plank waaraan nog veel werk is en die zou ik eerst willen afwerken.
2. Dit lijkt me een vliegtuig voor 2 brandstof motoren, maar daar heb ik niet echt ervaring mee. Ziroli schrijft Zenoah G38 of G45 voor.
Wat zouden jullie doen?
1. direct beginnen met de Ziroli
2. brandstof motoren plaatsen of ombouwen naar electrisch
3. welke brandstof motoren want ik heb wel al mooie motoren gezien bij onze vrienden in het verre oosten (prijs is toch wel laag te noemen), maar geen ervaring
4. alle tips / tricks zijn welkom...
PS: nee ik doe de kit niet weg - ik wil wel nog overwegen om een afdruk te maken van de plannen...
:help: