P-40E Warhawk (verkocht)

en ben nu eenmaal verliefd op die boards

Dat dacht ik ook van mijn Amerikaanse wagens, maar heb ze toch verkocht, en in de hobby geinvesteerd....:D

Foto-EIASETZS.jpg
Foto-PWY3JEPF.jpg

Ik wil je niet pushen hoor (haha dus wel) maarre je moet toch een keer kiezen nietwaar, je kunt niet alles doen..................;)

Frank

ik doe ook niet alles, ik heb maar 2 hobby`s dus dat valt wel mee :roll:
Nee, voordat ik die boards weg doe moet ik wel echt gek zijn (oeps dat ben ik al).

Maar Pushen mag je me zeker wel hoe eerder ik jullie lastig kan gaan vallen op de jet meetings ;-)

ps. en die wagens zullen nog wel wat opgeleverd hebben, die boards van mij hebben vooral emotienele waarde............................

Ai, heb ik ook aan zitten denken maar mijn Naish boards zeker de kleinste zijn bijna niet te krijgen en ben nu eenmaal verliefd op die boards dus dat gaat niet gebeuren :nooo:

Mooi zo! De echte kenner schat zijn materiaal in naar de juiste waarde
Lekker houden hoor, levert toch minder op dan dat je zou willen
(ken het probleem, heb zelf ook nog 2 Wave warriors die ik ook niet weg wil doen ook al vaar ik er bijna niet meer op)
Morgen gaat het wel weer tetteren :p ZW 6-7? :rolleyes: (Westeinder maar eens?) :rolleyes:

Groeten en succes met je keuze , Ralf

Hee Ralf,

dat meen je niet ook een windsurfer, damn had ik dat eerder geweten ;-)
Van het weekend andere plannen dus nee het kotmer weer niet van.

Maar volgend jaar wil ik toch weer eens vaker op de plank staan :yes: (en ook weer meer vliegen ;-) ).
En ja ze zullen zeker te weinig opleveren, dus houden ze er lekker bij want deze boards kom ik niet meer tegen.

Greetz,
Berto.

Back