Paasraces MACH

Klopt, op Utrecht inderdaad. Ik wil deze week nog wel even testen met deze setting op de MACH. Zodat ik niet met een setting rij dit weekend waar ik niet bekend mee ben.

Don't worry... Zal niet met jouw motor gebeuren ;) Ik wil het NK niet ingaan met een leen-motor dus ik regel een andere voor die tijd.
Maar inderdaad, testen en veel meten op temperatuur en dan uiteindelijk een run maken van 8 minuten en kijken hoe het gaat.

Echt heel jammer dat er geen geluid bij zit zeg... Wel leuke filmpjes maar zonder geluid een stuk minder om naar te kijken. Kan je dat nog erbij krijgen of lukt dat helemaal niet?

ik ben er 2 dagen mee bezig geweest.. heb het niet kunnen krijgen... ben al blij dat ik het beeld heb :)

word denk ik tijd voor een nieuw cameraatje.. of even de instellingen terugzetten naar af fabriek

Laatst bewerkt:
We zouden met ze allen wat geld bij elkaar moeten doen en een mooir HD kopen en dan de finales van alle klassen filmen..allemaal 25 euro ofzo..

Jammer maar helaas Tim... Volgende keer beter...

En wie gaat er dan filmen? En waar blijft de camera tussentijds? En als er iemand stopt met racen tussendoor? Koop je die dan uit?
Zijn zomaar even wat vraagjes en m.a.w. daar zie ik niks in en volgens mij komt er alleen maar ruzie van dan...

Als we die dan uitkopen moeten we ook de waardevermindering meenemen...;)
Misschien is het idd. niet zo`n goed idee, zelf ben ik in zulk soort dingen erg makkelijk.
Lijkt me gewoon gaaf om eens een mooie film te zien van mijn auto, heb alleen geen 300 euro over voor 1 filmpje...

zeg krijgen jullie er ook een jaren 70 gevoel bij het zien van deze filmpjes?

Je weet wel, de 8mm filmpjes zonder geluid? LOL!

Maar ziet er leuk uit hoor.

ps:
De volgende keer neem ik mijn foto camera wel mee daar kun je ook mee filmen en de kwaliteit is volgens mij best ok.

Laatst bewerkt:
Gave filmpjes hoor, idd een jaren 70 gevoel.
Dat er geen geluid bij zit stoort mij persoonlijk niet.
Enjoy The Silence zou ik bijna willen zeggen, maarja het is natuurlijk geen ook geen nitro....;)

Mischien wilt da Club wel een knappe HD camera sponseren. Kan de camera daar gewoon daarblijven liggen en de filmpjes kunnen daar ook geupload worden...:D. Heee, goed ideeeee!

Oja, nog even een filmpje voordat Roy dat doet, met een kleine knipoog;)

Enjoy The Silence

Halewijn

Is wel een goed idee, bv. deze..
Sony DCR-SX45E Handycam zwart - Dixons
Marketing ten top lijkt mij, gewoon voor op de website een mooi filmpje met alle klasses gemaakt in windows moviemaker en daarnaast gewoon een tabblaadje met alle heats en clubraces...
Gaat er 1 baaninzetter filmen op de stelling, daar is iedereen wel voor te porren.

Kan jij ze mooi uploaden naar youtube Halewijn...hahahaha
vind het trouwens wel echt een goed idee, anders koop ik er zelf wel een...hahaha

Laatst bewerkt:
haha nou ik denk niet dat je het zover zal krijgen bij de club.. we betalen ons allemaal scheel, maar dit soort dingen zal er niet vanaf kunnen denk ik... Ach anders is het nog heel even wachten en dan hoop ik misschien een leuke camera te krijgen voor me verjaardag.. dus dan kan er weer lekker gefilmt worden

Tim, je hebt een leuk stukje over de paasrace geschreven op de corally website! Geeft wel goed weer hoe dicht het allemaal bij elkaar zat :thumbsup:. Snelheid op het rechte stuk was inderdaad bij alle drie gelijk met verschillende rollouts, motoren en regelaars.

Ik kan me helaas niet herinneren dat ik in de derde finale jan heb geraakt maar zou best kunnen :oops:.

Tnx! Vind het ook leuk dat het er netjes op staat :-) en het was inderdaad gewoon heerlijk spannend tot de laatste secondes! haha heerlijke wedstrijd hebben we gereden! en ik heb ook zeer zeker weer een bak ervaring opgedaan!

zou ik inderdaad ook doen. ennuh, om de 2 minuten even temperatuur meten heh;):D

Vandaag even wezen rijden op de MACH met de nieuwe setting in de GM. Ik was aangenaam verrast van de snelheid die de auto (weer) had. Eerste run steeds even meten na 2 minuten en uiteindelijk na een minuut of 8 was de motor niet boven de 56°. De tweede run hetzelfde gedaan en weer hetzelfde voor 7 minuten, daarna nog eens 5 minuten achter elkaar gereden en wederom niet hoger dan 55-58°.

De derde en viere run (de baan was nu wat minder stoffig) een volledige run van 7 minuten + twee extra rondes gereden en de motor was niet warmer dan 56°.

Ik ben een blij mens :D Op naar Utrecht!!!

Snelheid zat er goed in. Het was alleen erg stoffig op de baan waardoor ik vroeger op de rem moest op het rechte stuk. De speedtrap deed het weer en ik zat hoog in de 80. Met betere grip zal dat omhoog gaan denk ik maar dat kon ik niet testen. De motor bleef wel lekker op toeren komen het hele rechte stuk zoals ik dat van de GM motor gewend ben.

Back