Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg het pakket thuis afgeleverd door UPS, zonder bij te hoeven betalen, wat ik al vreemd vond. Ik geloof dat ik 1,5 tot 2 weken later pas de acceptgiro kreeg.
Drie dingen als je besteld bij HC:Pakketje van $130 ontvangen van HC, wel even afrekenen aan de deur voor de douane €43,08....das toch effe slikken
Mij maakt de extra kosten in principe ook niet uit. Maar als je dan beweert dat de verzendtijd 3 tot 5 dagen is dan moet je dat ook wel hard maken. Ooit één keer een "spoedbestelling" gedaan van een handje vol kleine LiPo's (totaal amper 1200 gram in totaal). Maandag besteld in de hoop ze vrijdag te hebben. Uiteindelijk duurde het net zo lang (11 dagen incl. weekend) als de vrijdag daarvoor bestelde andere spullen. :evil: Dikke vinger voor de pakketdiensten, dat was echt de laatste keer via hun.Ik heb 40 pakketten tot 4kg via ems expres besteld en daarover nooit invoer kosten moeten betalen oid. Altijd in 3 dagen in huis. Dit is NU helaas anders5 dagen vertraging en 17 euro inklarings kosten + btw
Stelletje eikels........ geld boeit me niet maar ik kan gewoon niets meer snel ontvangen nu
![]()