Pakketje uit het buitenland, douane

• Topicstarter Topicstarter rc-ownd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn pakketje heeft nog de status:
<table class="detail"><tbody><tr><th class="date">Date #</th> <th class="location">Location</th> <th class="status">Delivery Status</th> </tr> <tr> <td>13-May-2009</td> <td>Hong Kong</td> <td>Item posted.</td> </tr> <tr> <td>13-May-2009</td> <td>Hong Kong</td> <td>Processed for departure.</td> </tr> <tr> <td>13-May-2009</td> <td>Hong Kong</td> <td>The item left Hong Kong for its destination on 14-May-2009</td> </tr> <tr> <td>18-May-2009</td> <td>Netherlands</td> <td>Arrived.</td> </tr> <tr> <td>18-May-2009</td> <td>Netherlands</td> <td>Pending customs inspection.</td> </tr> <tr> <td>22-May-2009</td> <td>Netherlands</td> <td>Pending customs inspection.</td></tr></tbody></table>
Nu heb ik afgelopen zaterdag een brief van TNT ontvangen waarom ik nog geen antwoord heb gegeven op hun inklaringsbrief... Helaas deze niet ontvangen..
Vandaag zelf maar ff zo'n brief gemaakt en verstuurd... Afwachten maar...

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het gewoon de TNT die de aflevering voor Royal Mail doet.
Bedankt.. klopt.
Mijn pakket zou de 28ste mei Engeland zijn verlaten volgens de summiere info van Royal Mail.. (tracking tot de grens)
Gisteren voor 5 euro zitten wachten aan de telefoon met TNT (gelukkig geen muziek) om te horen dat het pakket nog niet in NL is aangekomen.
Met het royal mail tracknummer kan ik online niks tracen bij TNT en om nou elke keer 5 euro uit te geven om iets te weten te komen is ook een beetje veel.

Bah. :(

Bedankt.. klopt.
Mijn pakket zou de 28ste mei Engeland zijn verlaten volgens de summiere info van Royal Mail.. (tracking tot de grens)
Gisteren voor 5 euro zitten wachten aan de telefoon met TNT (gelukkig geen muziek) om te horen dat het pakket nog niet in NL is aangekomen.
Met het royal mail tracknummer kan ik online niks tracen bij TNT en om nou elke keer 5 euro uit te geven om iets te weten te komen is ook een beetje veel.

Bah. :(

TNT post : 058-2333333, optie 1 - 1 - 3 en je krijgt te horen wat de 3S code is en waar het pakket uithangt.

Thanks!! Dat was een stuk goedkoper. En sneller. :D
Maar nog steeds geen spoor van m'n pakketje. En volgens de gestelde verzendingsduur zou het al binnen moeten zijn....
Royal Mail zegt alleen "We have received your item, posted on 28/05/09 and it is being processed for delivery abroad."
Dus ik heb nu maar aan de winkel gevraagd of ze van hun kant kunnen informeren wat er aan de hand is.

Heeft er iemand trouwens ervaring met airmail uit de UK ?
Heb de 28e vorige maand een paar dean connectors besteld via eBay en volgens de verkoper is het de volgende dag gepost.
Dat had toch allang binnen moeten zijn ??
HongKong is nog sneller, ik zit echt om die stekkers te springen.

:thumbsup: aircraft-world :thumbsup:
Dinsdag bestellen, dinsdag in huis, $ 2,50 verzend.

Toyparts, de volledige waarde declared ($107)
Netjes verpakt in een paar (onleeesbare) kranten,
[Met op 1 pagina een leuke oosterse pinup ;)]

:music:

Gammapook, buitenland voor een paar stekkertjes?
www.rctechnics.eu, bestellen voor 17:00, volgende dag in huis..

Laatst bewerkt:
Niek, bedankt voor de tip !!
Uiteraard had ik diverse site's in Nederland afgezocht, maar kon toen niets vinden(Vandaar dat ik op eBay zocht).
Gelijk besteld!

...van de engelse leverancier het verzoek om toch nóg een paar dagen te wachten.
En in het kader van nationale straatspeeldag is mijn straat afgesloten. Dus ik hoop maar dat een eventuele koerier er veel zin in heeft vandaag.. een paar honderd meter met een pakje zeulen.

eindelijk schot in de zaak :) pakje ligt sedert gisteren bij de Belgische douane... nu maar hopen dat ze het snel laten gaan

douane, dan komt het juist. ik hoop mijn pakketje morgen binnen te hebben ( zal wel iet, maar toch) licht nu bijna een week bij de douane. hopen maar :D

nederlandse, weet niet hoe het met de belgische zit. het ligt ook aan de grootte van je pakket en gewicht. als het klein en onder de 22 euro is heb je het zo in huis, anders duurt het wat langer.

dat van mij zal redelijk grrot zijn denk ik, een DL111 en een 27x10prop :) . Ohja,het is toch al in Belgie,daar ben ik blij om

Het is niet zo moeilijk:

stuur een email naar: klantenservice-inklaring@tntpost.nl met daarbij je gegevens en de kosten van je faktuur en zeg dat het om modelbouw speelgoed gaat.

je krijgt dan gelijk antwoord en vaak wordt er binnen een paar dagen je pakketje al verstuurd. Stuur je geen mail dan komt alles op de stapel en duurt het zo twee weken

succes

Laatst bewerkt:
Mijn pakketje ligt voor het eerst ook bij de douane (vandaag een brief gehad over inklaren van tnt) heb tot nu toe ongeveer 15 x besteld bij hobbycity.

Op de 30-05-09 verstuurd en op 05-06-09 bij de douane. Nu maar afwachten :(

Moest opgeven wat voor producten het waren en wat de kosten zijn. Ook moesten ze een kopie van de betaling hebben.

Heb wel een mail gestuurd naar klantenservice-inklaring@tntpost.nl en gezegd dat het om modelbouw speelgoed gaat.

Gr

Mijn pakketje spul uit hong kong is ook weer prima aangekomen. De DLE-55 motor die ik dezelfde dag voor een maat had besteld ligt bij de douane..

Het bericht uit engeland van donderdag dat ze naar mijn pakketje zouden gaan informeren bij Royal Mail is niet opgevolgd zie ik net. #@*%$!
En de elpee die ik maandag uit engeland verstuurd kreeg is er wel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back