Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er zit wel een verschil volgens mij tussen inklaringskosten en btw. Geen btw verschuldigd onder de 150 euro, maar inklaringskosten betaal je zodra de inklaring hem 'tegenhoud'.
Het kan geen brief zijn want er zit als het goed is een helikopter in![]()
Via welke post-bedrijven worden die 2 verstuurt en vanwaar wordt het daadwerkelijk verstuurd?En toch blijft het hele transportprobleem verhaal vreemd.
Hoe is het anders mogelijk dat ik mijn envelopje van hobbycity,besteldatum 03 - 11 2009 nog niet binnen heb.
En een envelopje,bestelling bij deal extreme op 05 - 11 2009, eergisteren al binnen heb gekregen![]()
Dat wordt dan waarschijnlijk nog even wachten dus...jammer.
Maar was het niet zo dat de douane bij TNT langskomt voor inspectie? Dat zou betekenen dat het altijd in het bezit is van TNT, alleen niet altijd vrijgegeven voor (door)verzending.
Dan vraag je je af waarom het nog niet bij TNT geregistreerd is als in Nederland aangekomen.
Gewoon de stekker eraf knippen en een goede (geaarde) stekker bij gamma, praxis, karwei of fixet halen.ik heb net lipo's binnen gekregen van HC maar er zit geen Nederlandse stekker op de lader weet iemand waar je zo'n stekker kan kopen??
mvg,robert