Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als dit alles is dat er staat, dan betekend dit alleen dat het pakketje aan de transporteur is aangeboden.Vandaag nog een update.
<table class="fullview_tabledata" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr><td>29.06.2010</td><td>11:45</td><td>Mailed</td></tr></tbody></table>
Weet er iemand wat dit betekent?(is hij in belgie?)
Anders een idee om ergens anders een algemeen frustratie draadje te openen ????
Kan je daar je ergernis van je afschrijven, blijft deze daarvan verlost... En kan men toch zijn frustratie kwijt....
<table summary="This table formats the detailed results." border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="650"><tbody><tr><td valign="top"></td> <td class="mainTextbold" valign="top">Into Foreign Customs, June 22, 2010, 2:54 pm, NETHERLANDS</td> </tr> <tr> <td valign="top">
</td> <td class="mainTextbold" valign="top">Arrived Abroad, June 22, 2010, 2:53 pm, NETHERLANDS</td> </tr> <tr> <td valign="top">
</td> <td class="mainTextbold" valign="top">International Dispatch, June 18, 2010, 9:17 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)</td> </tr> <tr> <td valign="top">
</td> <td class="mainTextbold" valign="top">Arrival</td> </tr> <tr> <td valign="top">
</td> <td class="mainTextbold" valign="top">Electronic Shipping Info Received, June 17, 2010</td> </tr> <tr> <td valign="top">
</td> <td class="mainTextbold" valign="top">Shipment Accepted; June 17, 2010, 4:01 pm, CHICO, CA 95926</td></tr></tbody></table>![]()
..................
ik heb al een tijdje geleden (bijna 3 weken) een pakketje van 999 gram bij hobbycity besteld met een bedrag van $149.00 nu anderhalve week geleden via tracking code gekeken en staat er dit: [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Held by Customs at Destination dus aangehouden bij de douane op bestemming. nu zag ik vandaag de tnt bezorger en even gevraagd hoelang dit normaal duurt hij zij dat het normaal 3 dagen zou duren en hij had gekeken in de computer met de plaatsen waar hij moest zijn en hij hoefde niet bij ons te zijn. hij vond zelf dat ik al heel lang ben aan het wachten.
wat moet ik nu doen moet ik contact opnemen met de douane, zo ja waar moet ik dan naartoe bellen
[/FONT]
ik heb al een tijdje geleden (bijna 3 weken) een pakketje van 999 gram bij hobbycity besteld met een bedrag van $149.00 nu anderhalve week geleden via tracking code gekeken en staat er dit: [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Held by Customs at Destination dus aangehouden bij de douane op bestemming. nu zag ik vandaag de tnt bezorger en even gevraagd hoelang dit normaal duurt hij zij dat het normaal 3 dagen zou duren en hij had gekeken in de computer met de plaatsen waar hij moest zijn en hij hoefde niet bij ons te zijn. hij vond zelf dat ik al heel lang ben aan het wachten.
wat moet ik nu doen moet ik contact opnemen met de douane, zo ja waar moet ik dan naartoe bellen
[/FONT]