Pantserschip Hr.Ms. De Zeven Provincien 1910 1:50

Nou erg bedankt mannen voor de complimenten krijg er gelijk weer extra zin in.
Dennis ik zie dat je uit Dirksland komt ben je ook lid van Modelbouw Flakkee zoja dan hebben we elkaar waarschijnlijk al een x gezien.
ik ben er vorig jaar lid geworden.

Erwin, ik ben van de zomer bij de bak geweest in Middelharnis. Mocht varen in de bak in Stellendam en heb me toen als lid aangemeld.
Gr.Dennis

Het raam dat uit 1mm ABS is door de 2 gaatjes komt messing draad voor de navigatie verlichting de + en - draad lopen door de kaartenkamer.
DSC_1437.JPG
uitgesneden

de steunen zijn bevestigd wat niet makkelijk was omdat ze allemaal exact op lijn moeten zitten anders zit het bordes scheef , alleen het plamuur wegschuren bij de pvc buis (gebogen met een elektra buigveer ) en nog 3 steunen plaatsen onder de overdekte ingang van de toren,
DSC_1457.JPG
dan kan de primer opnieuw worden aangebracht.

Dan ga je naar je profiel en dan klik je op handtekening, daar kan je invullen wat je maar wil.

Succes!!
hoi Ernst ik heb nog een vraag , ik krijg een melding iemand schreef een bericht op jouw profiel !!
hoe kan ik het bericht bekijken.
alvast weer bedankt .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:weetnie:

Ik denk dat je op conversatie moet klikken.

Ander zou ik het ook niet weten, gewoon op je profiel klikken en dan zal je wel iets zien, denk ik:weetnie:

Daar kom je ook wel weer uit, je hebt nu ook een handtekening zie ik ;)

Ha die Paul,

Schiet aardig op, zit momenteel in Australië.

Ik zal je later als ik weer thuis ben,een paar foto's sturen.

ik doe mijn best!! Ernst . vanmiddag de trap solderen en daarna het bordes op zijn plaats lijmen en dan de railing van het brugdeel solderen want die wordt met de commando toren elkaar gefabriceerd hoe dat komt van zelf wel , moet ik nog bekijken .
als alle delen klaar zijn worden ze definitief geplaatst

het is even stil geweest maar mijn camera is kapot en ook de gsm in reparatie !!! verzekering's werk dus dat gaat effe duren.
deze zijn gemaakt met een leen camera , het is de contructie onder de brug gemaakt van berkentriplex 1,5 mm dat met G4 behandeld is.

Back