parkzone vapor

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Wes56, 15 mrt 2011.

  1. Wes56

    Wes56

    Lid geworden:
    7 okt 2007
    Berichten:
    1.569
    Locatie:
    Diksmuide (Belgie)
    Het is inderdaad de rtf zender.Hij heeft dit altijd al gedaan vanaf eerste vlucht.
    Batterijen zijn vervangen omdat we ook dachten dat ze bijna leeg waren.Niet dus.
    Als ie in bind mode staat kan er toch niet gevlogen worden dacht ik.Dus dat zal het dan waarschijnlijk ook niet zijn.
    Een trimknopje zou het misschien kunnen zijn maar dan zou je dit toch plots moeten voelen in het vliegen als de trim verloopt.
    We zullen deze tip toch wel eens bekijken bij een volgende indoorflight.
    Bedankt voor de tip.
    Mvg Wes.
     
  2. Dylan sys150

    Dylan sys150

    Lid geworden:
    23 apr 2006
    Berichten:
    4.782
    Locatie:
    Gelderland
    Hallo allen.
    Heb me een Parkzone Night Vapor kunnen overnemen.
    Kreeg het toestel vandaag binnen en daarnet de zender ingesteld en het toestel gebonden aan de DX7s.
    Is mijn eerste toestel van 16.5 gram.
    Nog nimmer zoiets lichts gehad en ervaren.
    Ga haar deze week eens indoor op het werk invliegen en denk dat ze het heel goed gaat doen.
    Mijn vliegrelaas volgt later.
    Vr Gr Erwin
     
  3. Dylan sys150

    Dylan sys150

    Lid geworden:
    23 apr 2006
    Berichten:
    4.782
    Locatie:
    Gelderland
    Afgelopen avond de Night Vapor gemaidend.
    Ging werkelijk soepeltjes in ene keer goed en ook het binden met mijn DX7s ging vlekkeloos.
    Vlieg met Turnigy 1S 138mah Lipo packjes en hield 10 minuten vliegtijd aan.
    Wel beetje Elevator roer bijgetrimd om het toestel horizontaal te laten vliegen, want stock neigt ze nogal met de neus naar boven vond ik.
    Volgens mij noemen ze dat fenomeen High Alpha.
    Na de Elevator bijgetrimd te hebben vloog ze heerlijk level.
    Heb iets Expo op Elevator en Rudder gezet maar zou ook wel zonder kunnen.
    Het verbaasde mij positief hoe langzaam deze Night Vapor kon vliegen.
    Stapvoets of met een maximale snelheid van rond de 5 kilometer per uur goed te doen.
    Ook het korte bochtenwerk was zeer goed mogelijk en dit toestel is zekers binnen in een gemiddelde woonkamer rond te vliegen.
    Binnen waar de ruimte voorhanden is zoals een grote hal waar ik kan vliegen komt deze Night Vapor helemaal tot haar recht.
    Ook de led verlichting die erop zit geeft een leuk effect en in het donker daarom goed mee rond te vliegen.
    Ik ben zeer content over het vlieggedrag en ga nog veel schik aan deze kleine telg beleven.
    Indoor erg goed mee te vliegen en straks voor de zwoele zomeravonden buiten op het veld waarbij de wind vaak luwt en wegvalt gaat mijn Night Vapor dienstdoen om flink van te genieten.
    Vliegmaatje heeft een Parkzone Night Visionaire en dan vliegen we tegelijk tijdens donker op.
    Heeft wel wat dat vliegen tijdens donker met toestellen die zijn voorzien van ledverlichting.
    Vr Gr E
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2016

Deel Deze Pagina