Parrot AR Drone Wifi Quadricopter topic

daarnet een tijdje gevlogen. Hij had het nu met een andere motor maar niet zo erg. Heb redelijk wat landingen gedaan en redelijk wat opgestegen enz. al bij al heeft hij er niet zoveel last van deze keer. Heb net ook 3 batterijen besteld bij hobbyking :p nu nog zoeken achter de zelfde connectors als de parrot ergens ^^.

Of EC3 :) Anyway Expansys Frankrijk is bloed snel ... 2 dagen pakketje in huis:
5042181168_9676a2feb1.jpg

(Sorry wazige foto)

Net naar coolblue geweest met de ar Drone. Ze hebben niet moeilijk gedaan en onmiddelijk alles trugbetaald. Ze waren heel blij dat er een Drone was tijdens hun middagpauze :-P Ze hadden toestemming om hem uitvoerig te testen haha XD ik denk dat het een exxemplaar word dat Ze niet meer verkopen maar daar houden. Nu denk ik om hem wel wat goedkoper te kopen want Ze kunnen pas tegen volgende week vrijdag leveren :-0! Hoeveel zijn de verzendkosten van parrot via de Fr. Site? En hoe lang levering? (België)

Inmiddels de Zippy´s 1300 mah vergeleken met de standaard 1000 mah accu in een stationaire hoover, en dat is ± 4 min extra. Nu met outdoorhull ±15 min te vliegen afhankelijk van de settings en wind.

@YOV verzendkosten waren laag maar je kan gewoon online shoppen en zie je de prijzen.

@Snoebel: Heb je het CPU board liggen? leg die ff apart voor mij mijne is gesneuveld na een kleine val &*^#%*&^#*&#^

@ Pinky-II Waarom zou ik een CPU board hebben liggen ? Ik denk dat je me verward met die gast van de PDAshop.

Toestel is besteld. verzendkosten waren iets van 15 euro.
Nu de stikkers voor de drone en de Tag die in de doos zitten kunnen nog niet gebruikt worden met de huidige AR. freeflight he?
of heb ik dat verkeerd op? :o

edit:
flight record is uitgekomen in de US store ;)
K mag nog geen links posten (ben nog niet lang genoeg lid hier zucht :Z)
dus ff zoeken of als k t iemand in PM kan zenden zodat die kan posten? :)

Laatst bewerkt:
@ Snoebel,

Ik werk niet bij de PDAshop hoor ( kijk maar op je factuur;))
Onderdelen nog ontvangen ??

@ PinkyII
Ja die heb ik nog liggen geef me maar een belletje, je hebt mijn nummer

Uchh, nee nog niet. *edit*, mijn vrouw geeft me net een grote envelop :-) Geld is al onderweg !

Vandaag eens lekker de tijd genomen om dingen eens uit te proberen ;-)

1300mAh packs doen het prima, al worden ze wel redelijk warm, maar minder als de originele. Drone moest dan ook wel heel erg hard werken, veel wind vandaag.
Vandaag de eerste keer zonder hoogte limiet gevolgen, jeetje, wat kan dat ding snel stijgen zeg. 3 Packs leeg gevlogen, alleen mijn zoontje maakte een lichte crash in het gras, geen schade verder. Begin er steeds meer lol in te krijgen.

Vanavond eens kijken of ik de koellichamen erop kan krijgen, al had de leverancier er maar 2 geleverd ipv de bestelde en betaalde 5. Op pakbon stond ookal 5..
Motoren worden behoorlijk heet, was de tempgun vergeten mee te nemen, maar schat toch meer dan goed voor ze is op de langere termijn. Idee is om de twee die ik heb doormidden te doen en er zo 4 van te maken.

Laatst bewerkt:
Uchh, nee nog niet.

Vandaag eens lekker de tijd genomen om dingen eens uit te proberen ;-)

1300mAh packs doen het prima, al worden ze wel redelijk warm, maar minder als de originele. Drone moest dan ook wel heel erg hard werken, veel wind vandaag.
Vandaag de eerste keer zonder hoogte limiet gevolgen, jeetje, wat kan dat ding snel stijgen zeg. 3 Packs leeg gevlogen, alleen mijn zoontje maakte een lichte crash in het gras, geen schade verder. Begin er steeds meer lol in te krijgen.

Vanavond eens kijken of ik de koellichamen erop kan krijgen, al had de leverancier er maar 2 geleverd ipv de bestelde en betaalde 5. Op pakbon stond ookal 5..
Motoren worden behoorlijk heet, was de tempgun vergeten mee te nemen, maar schat toch meer dan goed voor ze is op de langere termijn. Idee is om de twee die ik heb doormidden te doen en er zo 4 van te maken.

Zet alles anders s overzichtelijk in een excel file ofzow? :D met zonder gewone bat 1300mAH bat. Kan ik mijn nu 4 batterijen gewoon allemaal na mekaar opladen met de AR drone charger? K ben namelijk van plan iets in elkaar te knutselen dat om de 100min van Batterij switcht zodat k ze allemaal snachts op kan laden zonder om de 2 uur te hoeven opstaan :p

Wat wil je in een Excel file hebben dan ?

Of je met de lader van de Drone de Zippy 1300mAh packs kunt laden ? Ja dat gaat pima, achter elkaar is ook geen probleem. Iets maken om ze alle vier aan te sluiten ? Lijkt me zonde van de tijd, gewoon een multi kanaals lader laten komen van hobbycity.
Bv een van deze :
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Quattro 4x6S Lithium Polymer Multi Charger
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 4x6S Lithium Polymer Battery Pack Charger
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy X5 3S 5 port Lithium polymer Battery Charger

Zeker die laatste is zo goedkoop dat je er nauwelijks zelf voor kunt knutselen.

De verschillende waardes. Temp tijd enz. Van de 1000mah de 1300mah met indoor en outdoor. En de koelvinnetjes enz? :-) lijkt me handig om allemaal bij elkaa te zien :-D njah mss wel goedkoop maar het knutselen doe in evengraag haha :-P. K heb de ar Drone gemist vandaag pfff :-0 hopelijk morgen al binnen ^^!!

@Snoebel ... LOL het was nog vroeg :)

@Erik Ja graag kan je hem morgen meenemen kom ik hem evt weer ophalen bij je. Zal je morgen nog ff bellen. Ga zowiezo ook ff met Parrot mailen want sommige zaken gaan wel erg snel kapot je kan GVD beter 2 drones kopen 1 om te vliegen en 1 voor spares is zowiezo goedkoper als alle spares los te halen.

Even een kleine waarschuwing voor de Zippy's met de originele lader !

De balancer doet het niet lang genoeg om de cellen netjes gelijk te houden, dus ja, je kunt wel laden met de originele lader, maar hou rekening met onbalans. De lader stops nml totaal als het groene lampje is aangegaan. Wat je wel kunt doen is na laden de accu weer opnieuw aansluiten, hij gaat dan weer opnieuw balancen voor een tijdeje (deed ie hier 15 min) daarna was het al wat beter. Verschil was direct na laden 65mVolt verschil tussen de volste en leegste cel.

Teveel naar mijn zin en ik ga dan ook alleen nog maar laden met een echte lader.

Ik had vandaag ff snel een packje op de lader gedaan om sneller de packs vol te hebben, vandaar dat ik het zag.

Dat doet ie enkel met de zippy's? Maar als Je Ze dan deconecteert en nog 's verbind dan balanceert ie Ze wel uit? Of kijkt hij echt maar 15min en heb je dit probleem ook met de originele batterij? :-0 dan is hè. Best dat je je batterij om de 20 min 's losmaakt en herverbind ?! Pfff toch maar 's kijken voor n goede charger dan :-Z

Back