Shit... En ik maar in de veronderstelling dat hij filmde. Binnenkort maar een herhaling!
Sent from my iPhone
Sent from my iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Shit... En ik maar in de veronderstelling dat hij filmde. Binnenkort maar een herhaling!
Sent from my iPhone
veel succes met de volgende vluchten, hopelijks dit maal langer ervan genieten ....
persoonlijk vind ik dat bij zo'n MOOIE kist er geluid bij moet komen,
gezien dat je elctro vliegt, niet aan gedacht om een geluidssim in te bouwen.....?
die turboprop vind ik bijvoorbeeld zalig, maar ja, daarvoor moet je weer een flink budget hebben....[URL="pc21 with a Wren 44 turboprop - YouTube[/URL]
en als je nog wat wilt modden [URL="JET: Pilatus PC21 Turboprop - YouTube[/URL]
Dat was nog niet de crash, dat duurde nog een seconde of 10.
Het was echter wel de aanleiding.
De bocht zette ik niet in, kwam door de wind denk ik.
Een kleine stuurcorrectie hielp ook niet, de rechter vleugel viel alleen nog maar verder naar beneden. De forse stuurcorrectie daarna had wel effect.........
De klim na de doorstart had een normale hoek, ca 20 graden.
Na de flinke correctie naar links zie je idd de neus omhoog gaan.
Dat heeft naar mijn idee meer te maken met dat de staart zijn draagvermogen verliest en dus naar beneden zakt, met alle gevolgen van dien.
Met andere woorden: Gewicht, Gewicht, Gewicht en snelheid.........
Naja, nieuwe ronden nieuwe kansen.
Graag nog een Pbtje met het emailadres voor de belijning.
Tnx!
Dat was nog niet de crash, dat duurde nog een seconde of 10.
Het was echter wel de aanleiding.
De bocht zette ik niet in, kwam door de wind denk ik.
Een kleine stuurcorrectie hielp ook niet, de rechter vleugel viel alleen nog maar verder naar beneden. De forse stuurcorrectie daarna had wel effect.........
De klim na de doorstart had een normale hoek, ca 20 graden.
Na de flinke correctie naar links zie je idd de neus omhoog gaan.
Dat heeft naar mijn idee meer te maken met dat de staart zijn draagvermogen verliest en dus naar beneden zakt, met alle gevolgen van dien.
Met andere woorden: Gewicht, Gewicht, Gewicht en snelheid.........
Naja, nieuwe ronden nieuwe kansen.
Graag nog een Pbtje met het emailadres voor de belijning.
Tnx!