Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je turbopropgeluid wil heb je veel toeren nodig bij een grote propdiameter en een kleine propspoed, zo heb ik het toch bij mijn turboraven verkregen. Het kost je wel wat rendement.
[URL="raven moorsele airshow 2010 - YouTube[/URL]
Volgens de eCalc. komen ze met die Cyclone,s op 10S en prop 20x8 dan op een tipspeed van 800km/h, dat wil dus wel janken....
Maar dan ga je al wel dik over de maximum propspeed heen van zo,n grote prop.
Wel mee oppassen dus met dat soort setups !
Denk trouwens dat een 3-blads prop sowieso goed is voor wat meer geluid,
(mijn P51 jankt al aardig met een 12x8 3-blad, en 12.000rpm en de propspeed is niet eens zo hoog, 680km/h)
Zo op het filmpje te zien kan je hem behoorlijk langzaam vliegen, klopt dat of lijkt dat zo, zo ja, had ik dat niet verwacht.
Mvg Pascal.
Als je turbopropgeluid wil heb je veel toeren nodig bij een grote propdiameter en een kleine propspoed, zo heb ik het toch bij mijn turboraven verkregen. Het kost je wel wat rendement.
u18zlCXGmBs[/media] raven moorsele airshow 2010 - YouTube
Wat 'n lelijke kist, hoe durf je er mee te vliegen. En dan dat ene wiel!!!!!!!!!
Geintje, ziet er gelikt uit joh. Ik las dat hij erg gemoedelijk vliegt. Is het echt véél beter als de PC-9? Ik vond die namelijk ook erg prettig vliegen en goed handelbaar.
Véél plezier er mee en veel happy landings
Theo
Erg gave kist hoor! Complimenten!
Als je naar een andere motor gaat zou je bijvoorbeeld ook kunnen kijken op ramoser Technik + Design om er een 5 blads prop voor te krijgen?
Gr
Stefan
Ik heb besloten een sterkere motor op mijn pc 21 te bouwen.
Het wordt een AXI F3A.
![]()
Een oostenrijker vliegt er ook mee en wel op 11 s.
Ga ik dus ook doen.
Een kort bouwverslag volgt.
Is dit dan de axi 5330?
Is dit ook wat 259kv...
HobbyKing R/C Hobby Store : TowerPro5330-8T 679g/259kv/80A Brushless Motor