ik weet wat ik ga doen se.... want overal is er gezeik...
ik ga mijn account opzeggen...
ik heb geen zin in nog meer van die idioten.
Hier spreekt een van die idioten.
Didier,
Kijk je eigen postings eens een keer na. Het enige waar wij idioten over klagen is dat jouw postings niet vaak nuttige bijdragen bevatten. Een grapje af en toe mag natuurlijk best maar iedere keer een flauwe grap in bijna ieder draadje gaat ons echt de keel uithangen.
Waar blijven jouw bouwverslagen en foto's? Je hebt nu een PCM Flow maar wij hebben er nog niets van gezien. Waarom niet? Ook van de Alula EVO had je foto's beloofd. Nooit iets van gezien.
Dit forum is zo populair dankzij prachtige bouwverslagen van oa. Berrie, Fotor, Hendrik, JacobBos, Prop-er, PH-AJH en Arno888 (om er maar een paar te noemen) en de nuttige technische adviezen van Aurectar, Ariel en DirkSchipper. Hierdoor wordt dit forum zo waardevol.
Stel je eens voor dat iedereen reageert zoals jij. Dan zou dit forum een stuk minder populair zijn en uiteindelijk ophouden te bestaan.
Een advies van een idioot: Bedenk eerst eens goed of je posting echt een nuttige bijdrage bevat, en druk pas op de submit knop als je daar van overtuigd bent. Als je niks nuttigs te zeggen heb, zeg dan niets.
Daarnaast zouden wij het heel leuk vinden als je eens een echt bouwdraadje zou starten, compleet met foto's (je bent nu een SIG Riser aan het bouwen, maak er wat moois van en vertel het ons)
Als je het bovenstaande onzin vindt dan zijn wij inderdaad idioot en pas je hier niet tussen.