Heren ik heb de discusie zo eens gevolgd maar vergeten we met zijn alle niet een ding. We vliegen met een hakmes. Vliegen met een signaal wat te storen is om wat voor reden dan ook (ander zender, onweer, mobiel enz). Maar vergeten een ding het schakelaarje van 75 euro cent waar het geheel aan hangt. Deze heb ik in de discusie nog niet terug gezien.
Dus voor dat we elkaar fixed or non fixed de schuld van van alles geven laten we gewoon opletten en onthouden waar we mee bezig zijn. Op een gemiddelde trainings avond staan er ook 10 man naast elkaar te hoveren en er hoeft maar een schakelaartje van 75 euro cent uit te vallen en ik wil niet weten wat er gebeurd (fail save of niet want dat werkt dan ook niet meer). Maar ik denk dat het allemaal wel mee valt wij als heli piloten. Heb je wel een goed gekeken naar onze fixed collega's dat gedraai aan de caberateur (1 cm achter een zeer snel draaiende prop een keer of 10 sneller dan onze prop :wink: ) elke vlucht maar weer. En dan ff het model in alle kanten draaien (in de pits) met vol vermogen en de zender op de grond.
vlieg gewoon veilig en denk gewoon ff aan elkaar dan gaat het best goed
Dus voor dat we elkaar fixed or non fixed de schuld van van alles geven laten we gewoon opletten en onthouden waar we mee bezig zijn. Op een gemiddelde trainings avond staan er ook 10 man naast elkaar te hoveren en er hoeft maar een schakelaartje van 75 euro cent uit te vallen en ik wil niet weten wat er gebeurd (fail save of niet want dat werkt dan ook niet meer). Maar ik denk dat het allemaal wel mee valt wij als heli piloten. Heb je wel een goed gekeken naar onze fixed collega's dat gedraai aan de caberateur (1 cm achter een zeer snel draaiende prop een keer of 10 sneller dan onze prop :wink: ) elke vlucht maar weer. En dan ff het model in alle kanten draaien (in de pits) met vol vermogen en de zender op de grond.
vlieg gewoon veilig en denk gewoon ff aan elkaar dan gaat het best goed