Perfecte aftel/timer voor (onder andere) F3K!

Zojuist besteld op ebay. Kost omgerekend €7,51 en gratis verzonden.

Er zijn een paar mensen die in de pocketpc dit al hebben; tijdens het aftellen iedere minuut een signaal, de laatste minuut iedere tien seconden en de laatste tien seconden ook. Oorspronkelijk bedoeld voor blinden maar zeer bruikbaar :)

talktimer1.jpg

Link naar de advertentie:

Talking Kitchen Timer Clock for the Blind w/Braille Ins - eBay (item 190305511262 end time Jun-03-09 19:06:50 PDT)

Werkt ideaal, zeker als je veel alleen traint zoals ik.

Ik heb zowel een duits- als engelse-talige sprekende dame. Bij de duitse dame voel ik me meer onder druk gezet en is het makkelijker om me goed te concentreren. (Nee Peter A., ik heb niet gedronken ten tijde van dit schrijven).
Helle moet van beide dames niets hebben, maar zoals gezegd, ik train veel alleen.

Een echte aanrader.

Loet

Let op!!!
Free Shipping within US. Je schrikt je het apezuur als je de kosten voor verzending naar Nederland te horen krijgt. Heb ook op het punt gestaan ze te kopen. Bij de afrekening van en verkoopadres kreeg je te lezen dat de verzendkosten buiten de US later verrekend krijgt en die zijn niet mals.

Ik heb er net 4 in Engeland gekocht en kwam incl verzending op 15 euro p/st. Misschien iets duurder maar ik was zeker wat ik betalen moest.

Laatst bewerkt:
Ik zie net dat verzending naar Nederland bij genoemde link $6,15 kost. Dan komt 1 timer op $16,10.
Dat is inderdaad zo'n 2 euro goedkoper dan wat ik betaald heb ;)

In het Ebay bericht staat dat verzending wereldwijd gratis is. Waarom? Kennelijk omdat er zoiets bestaat als gratis verzending als de zending geadresseerd is aan een blinde of iemand die een blinde kent. Nu is mijn oma's zicht 40/40, niet blind maar goed zien doet ze ook niet. Dat zij geen kookwekker nodig heeft (omdat ze zichzelf in brand zou steken als ze aan het gasstel kwam) maakt daarbij kennelijk niet uit.

(One quick note: the free shipping is only an option if you yourself are blind, or are purchasing this item for someone who cannot see. If you are sighted and are just curious about Braille, etc., you'll need to add $4.75 for paid ground shipping. Thanks for your honesty in doing the right thing!) And of course, we'll get your order in the mail the day after we receive your payment.

If you're outside North America, the free shipping is available for you, too. But since FREE MATTER packages go with all the surface mail, they take four to eight weeks to get to Europe and two or three months to reach Australia. If you'd prefer to pay for Airmail shipping (so you can get your parcel in a week or two), the cost would be $6.15 - no matter where in the world you are. And if you'd like to buy more than one of our items, just email me for a combined shipping quote.

Back