Permanente on-road IN-door RC ASFALTbaan in Grootebroek, kop van N.-Holland.

Interesse peiling permanente onroad indoor RC asfaltbaan in Grootebroek (N.-H).

• Ja, ik kom zeker een keer rijden.

Votes: 31 36,9%
  • Ja, ik kom zeker meerdere keren rijden.

Votes: 29 34,5%
  • Ja, ik wordt zeker lid.

Votes: 10 11,9%
  • Nee, ik heb geen zin in een permanente indoor asfaltbaan.

Votes: 14 16,7%

• Total voters
    84
Gisteren weer lekker gereden op de baan in Grootebroek. Grip is inmiddels met 24/27R goed te noemen.:D.

Ik zou nog wat foto's posten, nou die heb ik gisteren eindelijk kunnen nemen.

Komt ie dan he....

IMG_3126.jpg

IMG_3129.jpg

IMG_3130.jpg

IMG_3133.jpg

Rijderstelling
IMG_3128.jpg

Een speciale hydraulische rijderstelling voor rijders
die in een rolstoel zitten
IMG_3134.jpg

Sleutelruimte
IMG_3135.jpg

Coffeecorner met Mylaps
IMG_3136.jpg

Het beloofde promo filmpje heeft even wat vertraging, we hopen deze week hem af te hebben. Daarom maar even een filmpje van meself...;) (met dank aan Westy)

CU @ RC-Motorsport in Grootebroek!

Halewijn

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi kort filmpje Halewijn, ik was van plan om zondag zeker een rondje te gaan doen of misschien vrijdag avond als ik optijd terug ben. Zijn er nog meer mensen.........?

Heel misschien zondag (als ik weg mag)
Moet ook eerst nog even mijn aandrijving nakijken. Kwamen wat vreemde geluiden uit.

Promofilmpje

Hierbij het beloofde promofilmpje: Hij is gemaakt door Lord Grindbak!

Enjoy en CU @ RC-Motorsport in Grootebroek:D!

Halewijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Er komen al geregeld gastrijders, maar ik weet natuurlijk niet of het bekende van hat MBF zijn, dus vandaar mijn vraag; Wie komt er nog binnenkort de baan uitproberen?

Halewijn

ik zou voorstellen, doe een open clubwedstrijd , dan is de animo en gelegenheid beter denk ik.

Ik moest herlaas werken maar als het zondag slecht weer is kom ik ff langs. Anders ga ik offroad trainen in Utrecht....

Ontvanger lipo doet het weer dus als het weer slecht weer is kan ik mijn schoongemaakte moter ff proberen, nog bedankt kees......

Morgen maar weer een rondje doen. Ze geven weer regen op voor morgen dus maar weer lekker binnen knallen....... Wie o wie komt mee rijden.....?

Back