Permanente on-road IN-door RC ASFALTbaan in Grootebroek, kop van N.-Holland.

Interesse peiling permanente onroad indoor RC asfaltbaan in Grootebroek (N.-H).

• Ja, ik kom zeker een keer rijden.

Votes: 31 36,9%
  • Ja, ik kom zeker meerdere keren rijden.

Votes: 29 34,5%
  • Ja, ik wordt zeker lid.

Votes: 10 11,9%
  • Nee, ik heb geen zin in een permanente indoor asfaltbaan.

Votes: 14 16,7%

• Total voters
    84
Halewijn, klein tipje... Als je de slangen gaat vullen met zand... Zorg ervoor dat het zand 100% droog is. Anders krijg je het er NIET in... ;)

Ziet er goed uit,
Wat ik me wel afvraag, hoe ga je het vast leggen? Bouten door de slang heen, maar gaat daar geen zand uit lekker?
Wat als de slang scheurt... RCauto's kunnen soms verdacht scherp zijn.... (en nu zal het bij 1 klapt niet scheuren, maar als er 20 auto's op de zelfde plek met een scherpe aandrijfas langs komen).

Groet Robert

Denk dat het wel zwaar genoeg is om niet te verschuiven.. :) en dan vraag ik me af hoe je het voor elkaar wou krijgen om met een aandrijfas die slang te raken.. ;)

robert bedoeld denk ik met t uiteinde van de wielas waar de moer op zit.
dat steekt vaak nog iets buiten de velg.
dat is gewapend hogedruk slang. denk dat dat veel kan hebben.
ps gebruik scherp zand (metselzand) dat bind en stuift niet

Het is idd even stil aan het front, maar achter de schermen zijn we heel hard bezig om het geheel in sneltrein vaart te realiseren. In ieder geval voor kerst!!!

Vrijdag as wordt de nieuwe toplaag afgeleverd en zaterdag is het de bedoeling om eerst de huidige vloer goed te reinigen. Want deze is toch wel behoorlijk vervuild.

We hebben in China bij de producent in totaal 410 M2 witte (snow) camouflage netten op maat laten maken, zodat we deze tegen de aluminium wanden kunnen ophangen. Ook komen er op het plafon 32 landen vlaggen te hangen. Dit alles voor het reduceren van het geluidweerkaatsing. Je moet je bedenken dat het een hele grote koelcel is van aluminium panellen. Tijdens het test rijden viel het ons op hoeveel geluid er toch geproduceerd wordt door een electro rc auto. En door deze panellen weerkaatst het geluid maar door, want er is nauwelijks demping. Kan je voorstellen hoeveel herrie het is als er een stuk of 10 er tegelijkertijd rijden. Vandaar dat we voor deze oplossing hebben gekozen. De vlaggen zijn al binnen (op de vlag van Uruguay na…..:confused:) en de netten worden per schip naar R’dam vervoert. Dat duurt wel 23 dagen langer dan het vliegtuig maar was ook 9! keer zo goedkoop.

We hebben ook al de 4 duims rode brandweerslangen besteld. Deze worden zoals eerder al aangegeven in dit topic gevuld met droog ;) metselzand;) en op een professionele rc disc gemonteerd. Dit gaat de permanente “eilandjes” baanafzetting vormen (voor layout zie eerder in dit topic) samen met de al reeds bestelde 3 duims witte “beregeningsslangen” voor de variabele baanafzetting. Hierdoor zijn we in het begin nog vrij flexibel met het aanpassen van de baan naar de wensen van de rijders en grootte van de beschikbare ruimte.

We hebben nog veel te doen, maar we hebben er nog steeds heel veel zin in! Ik zal binnenkort weer even nieuwe foto’s maken als de hal leeg en schoon is voor een verse impressie.

Halewijn

Heel slim om van die netten aan de muur te hangen en vlaggen aan het plafond! :D Dat zal zeker een hoop extra herrie van de echo schelen.

:D cool! alleen staat'ie offline nu.. zijn jullie er morgen weer? zal ik eens even via de feed kijken wat er allemaal gebeurd :P

Nieuwe impressie!

Gisteren zijn we oa bezig geweest om de vloer te reinigen. Dit hebben we gedaan met een terrasreiniger en 2 industrieële waterzuigers om het vervuilde water op te zuigen. Het was hard werken maar het resultaat is er dan ook naar.

Hierbij de foto's van de opgeruimde en schone hal.

IMG_2932.jpg

IMG_2933.jpg

IMG_2934.jpg

IMG_2935.jpg

De sleutelruimte:

IMG_2938.jpg

IMG_2936.jpg

De koffiecorner, waar ook straks de rijtijden op Mylaps te zien zijn:

IMG_2937.jpg

De vlaggen voor geluid reductie en komende wk indoor 2018(??);)

IMG_2940.jpg

Het maken van de tijdswaarneminglus. Wat een klus....:|

IMG_2942.jpg

IMG_2943.jpg

Van de week gaan we de lus erin maken en weer dicht smeren, de vloer hier en daar repareren met een reparatiemortel en uiteindelijk de vloer voorziet van een nieuwe toplaag. Er zijn inmiddels 57 emmers daarvan geleverd, dus dat wordt nogwel een heel karwei.
Als iemand nog wilt komen helpen, heel graag! Aanmelden kan via een PM.

To be continuit!:bye:

Halewijn

Back