John Vogelaar
Vriend van modelbouwforum.nl
Klinknagels.
Kwam via de foto s die ik heb verzameld van de Peterbilt dat er best veel klinknagels in de truck zitten.
Deze zitten niet allemaal op de orginele cabine. En door het gezaag, geschuur en geplamuur zijn er div verdwenen.
Ook op de deuren zitten ze niet.
Zijn plastic klinknagels met een kop van 1mm.
View media item 262351
Te beginnen met de deuren.
Eerst gaatjes boren en dan de klinknagels erin lijmen
.
View media item 262352
Heb meteen de gaten voor de schroeven verzonken waar de cabine mee word vastgemaakt, zodat ik niet meer de boutjes met bolle kop hoef te gebruiken.
Zitten de boutjes mooi vlak. Had geen goede boutje s ervoor maar de goede boutjes zijn onderweg.
View media item 262353
Op de bovenkant van de motorkap 2 strippen styreen gelijmd met een dun messing draadje ertussenin.
View media item 262355
En gaatjes in de motorkap geboord en de klinknagels erin gelijmd.
View media item 262356
Wat me ook nog niet beviel was de rechthoekige hoek aan de onderkant van de deur aan de voorkant.
View media item 262353
Weer ff snijden plakken en nu zit de ronde kant aan de deur en aan cabine.
View media item 262357
Voordat ik verder ging eerst de cabine van verf ontdaan.
View media item 262358
Nog meer gaatjes. Nu in de cabine.
View media item 262359
Ben aardig tevreden zo.
View media item 262360
Ook het dak van de slaper stond nog op het lijstje. Deze is wat te hoog. Dus de zaag gepakt.
View media item 262361
View media item 262362
Kwam via de foto s die ik heb verzameld van de Peterbilt dat er best veel klinknagels in de truck zitten.
Deze zitten niet allemaal op de orginele cabine. En door het gezaag, geschuur en geplamuur zijn er div verdwenen.
Ook op de deuren zitten ze niet.
Zijn plastic klinknagels met een kop van 1mm.
View media item 262351
Te beginnen met de deuren.
Eerst gaatjes boren en dan de klinknagels erin lijmen
.
View media item 262352
Heb meteen de gaten voor de schroeven verzonken waar de cabine mee word vastgemaakt, zodat ik niet meer de boutjes met bolle kop hoef te gebruiken.
Zitten de boutjes mooi vlak. Had geen goede boutje s ervoor maar de goede boutjes zijn onderweg.
View media item 262353
Op de bovenkant van de motorkap 2 strippen styreen gelijmd met een dun messing draadje ertussenin.
View media item 262355
En gaatjes in de motorkap geboord en de klinknagels erin gelijmd.
View media item 262356
Wat me ook nog niet beviel was de rechthoekige hoek aan de onderkant van de deur aan de voorkant.
View media item 262353
Weer ff snijden plakken en nu zit de ronde kant aan de deur en aan cabine.
View media item 262357
Voordat ik verder ging eerst de cabine van verf ontdaan.
View media item 262358
Nog meer gaatjes. Nu in de cabine.
View media item 262359
Ben aardig tevreden zo.
View media item 262360
Ook het dak van de slaper stond nog op het lijstje. Deze is wat te hoog. Dus de zaag gepakt.
View media item 262361
View media item 262362
Laatst bewerkt: