PH-SAM aan de StaKa, 2022.

14 x 14 x 50 (of: 15 x 15 x 44) mm, zou op vrijwel 10cc moeten uitkomen.
Toevoerpijp 3/2 mmm in de onderste buitenhoek van de tank.
Vul en ontluchting aan de bovenkant, open kant als luchthapper naar voren gericht.
Het loont om die van een kort stukje (1 cm) brandstofslang te voorzien. Knikt dicht als je de aarde opzoekt > geen troep in je tank.
O ja, dieselslang....
 
Tankjes kun je perfect printen :-)

beetje epoxy er in gooien ,even heen en weer klotsen , leeg laten lopen , restjes weg vegen, onderste boven op het dekseltje zetten.

Als de epoxy droog is gaatjes door boren en pijpjes er in lijmen .

Tip van de Ruiter ( de broodversierder uit Baarn ) 5 minuten epoxy kan niet tegen brandstof dus gewone lamineer epoxy gebruiken.




Schermafbeelding 2022-07-16 om 15.19.11.jpeg
 
Ik moet ergens binnen kort aan mijn polsen worden geopereerd , niet heel spannend maar kreeg wel van de arts te horen dat een diesel starten dan echt even niet aan de orde is . Als ik een lift kan krijgen of als ik tegen die tijd weer mag autorijden kom ik natuurlijk wel tijd waarnemen.
 
Leuk een geprint tankje en kan dat ook prima, heb een printer staan dus das geen probleem.
Maar nee op een Suls Record Training heb ik toch liever een mooie glimmend tankje.

Sterkte met je polsen
 
De dag komt snel dichtbij.

We zijn zondag te gast bij de MC Huizen

Verzamelen vanaf 11:30 in het clubgebouw, tussen 12:00 en 13:00 maken we het terrein in orde zodat we om 13:00 kunnen beginnen.
Er is te weinig ruimte om alle auto's pal bij het terrein te parkeren, we gaan dus even poolen om ons materiaal van clubhuis op het veld te krijgen.

Denk er om: lijnlengte tussen 12,5 en 13,5 meter met 2% tolerantie.
Dit is een veilgheidsmaatregel, je wilt niet de andere pitman raken, omdat je met 14m lijnen vliegt.

Had PP traditioneel altijd passende trofeeën, dit keer gaan we "om de eer".
Eerst maar eens zien of we het concept weer tot leven krijgen....
Vragen?

O ja, wie een stopwatch heeft, brenge deze mee.
 
Laatst bewerkt:
Back
Top