Maar het valt mij wel op, dat de metalen arm van jouw swashdriver er héél anders uit ziet als die van mij.... en DAAR kan wel eens iets heel vreemds gebeuren....
Want ik zie niet goed, hoe het klemblokje om de rotor-as vast gezet wordt zonder dat het driver-armpje ook vast komt te zitten en niet meer soepel op en neer kan bewegen....
En nu begin ik wel te begrijpen wat er gebeurt: de reden dat ik de "foute phasing", ofwel de verticale stuurstangen, toepas en dan electronisch de phasing weer goed zet, is omdat schuine stuurstangen de swashdriver enorm belasten (de resultante krachten in de scheef staandestuurstangen proberen de binnenring van de swash heen en weer te draaien. Bij verticale stangen zijn die krachten er niet).
Ik krijg het gevoel dat jouw swashdriver gemodificeerd is, klopt dat?
Groet, Bert
Want ik zie niet goed, hoe het klemblokje om de rotor-as vast gezet wordt zonder dat het driver-armpje ook vast komt te zitten en niet meer soepel op en neer kan bewegen....
En nu begin ik wel te begrijpen wat er gebeurt: de reden dat ik de "foute phasing", ofwel de verticale stuurstangen, toepas en dan electronisch de phasing weer goed zet, is omdat schuine stuurstangen de swashdriver enorm belasten (de resultante krachten in de scheef staandestuurstangen proberen de binnenring van de swash heen en weer te draaien. Bij verticale stangen zijn die krachten er niet).
Ik krijg het gevoel dat jouw swashdriver gemodificeerd is, klopt dat?
Groet, Bert