Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Bijna ;-)

Zo de RAL kleuren zijn ook weer boven water, heb meteen m`n baas/collega maar even uitgefoeterd.
Moeten ze vanaf blijven in het vervolg :yes:

Qua kleuren is de kogel ook door de ker, onderlaag RAL 7040 (vrijwel hetzelfde als wat het nu is) en het blauw/grijs wordt RAL 7031.

Beide in een mat kleur.

Zal maar eens een bestelling gaan plaatsen, kan ik misschien van het weekend de vleugels en tailerons al doen.................

Hey Berto,

Als stille genieter van dit draadje, :thumbsup:

Super, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Zal in dit tempo niet lang op zich laten wachten!

Groeten Danny

Puik werk Berto.
Gaat mooi worden.
Om er al een beetje aan te wennen.
Hier mijn dakota op de zelfde manier.
Je ziet ze straks heel goed hoor.

dakota3.jpg

Op naar de metamorfose.

Groeten Han.

Heren bedankt voor jullie complimenten.

En Erwin nog bedankt voor je bezoek, was erg leuk om je weer eens even te spreken :yes:

Hier gana we gestag verder, vleugels zijn klaar om gespoten te worden.
De tailerons zijn beide statisch gebalnceerd en dat ga ik straks even afwerken, kan dat even in de spuitplamuur en kunnen die ook gespoten worden.

Ben nu nog de laatste oneffenheden/missers op de romp aan het bij/afwerken, hoopd dat dat ergens van het weekend afgerond wordt.

Morgenochtend g aik de verf halen, kan ik misschien van het weekend de tailerons en vleugels al spuiten, ben benieuwd hoe dat gaat.
Zodra daar wat van te zien is komen er wel weer foto`s.

Daar de kist nu op het werk staat had ik thuis weer eens wat anders te knutselen dan aan de F15.
Ben dus maar weer een stapje verder gegaan met het vliegend maken van een Extra.

Zal binnenkort ook de Pfeil maar eens gaan afwerken.

Als de F15 gespoten is dan gaan we de inbouw weer netjes zien te verzorgen, eens kijken hoe, wat en waar.

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
Kon het niet laten en heb beide tailerons maar al even gespoten.

Ben zeer blij met het matte grijskleurtje, de panellines blijven ook nog goed te zien maar zijn niet te opzichtig.
Wil morgen de blauwgrijze "vlekken" erop spuiten en zal dan eens een fotootje maken.

Wil morgen ook de vleugels doen en dan zondag het blauwgrijs daarop.

Nu komen we weer ergens :yes:

Laatst bewerkt:
Kon het niet laten en heb beide tailerons maar al even gespoten.

Ben zeer blij met het matte grijsklertje, de panellines blijven ook nog goed te zien maar zijn niet te opzichtig.
Wil morgen de blauwgrijze "vlekken" erop spuiten en zal dan eens een fotootje maken.

Wil morgen ook de vleugels doen en dan zondag het blauwgrijs daarop.

Nu komen we weer ergens :yes:

Laat zien kom op Berto heb geen geduld meer:grin:

Hee Dick,

even geduld, hoop morgen de "vlekken" op de tailerons te spuiten en dan, dan maak ik een foto voor jullie.
Ben zeer benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

Ben voor mezelf zeer tevreden qua spuitwerk, is de eerste keer dat ik zo`n model spuit dus je weet maar nooit.
Maar rustig aan dan komt het vanzelf goed (hoop ik ;-) ).

Rusig :yes:

Denk dat ik vandaag wel tijd genoeg krijg, het weer is te slecht om te vliegen :-(
Nu maar hopen dat er ook niet teveel gebeld wordt :roll:

Denk trouwens dat ik eerst de vleugels grijs ga makenen daarna de "vlekken" op de tailerons.

Zal straks zowiezo wel even een fotootje maken.

Mhhh, volgens mij hadden jullie deze nog te goed van mij.

De vleugelonderzijde:
F-15-241.jpg

En bovenzijde:
F-15-242.jpg

Een taileron gespoten, beetje slecht te zien door diverse oorzaken maar ziet er goed genoeg uit:
F-15-243.jpg

F-15-244.jpg

Laatst bewerkt:
Nou, laten we daar nog even mee wachten ;-)

Net de vleugels gespoten, ik weet dat spuiten een vak is maar ik ben redelijk tevreden volgens mij.
NU blijkt ook dat de afwerking nog 4 standaarden hoger moet maar wie weet in de toekomst....................

Straks de vleugels in m`n kantoor leggen en dan de tailerons even verder bewerken :lol:

Net de vleugels gespoten, ik weet dat spuiten een vak is maar ik ben redelijk tevreden volgens mij.
:lol:

Gaat zeker goed komen Berto, spuiten is een vak dat klopt maar alles staat en valt bij de voorbewerking, een getrained oog ziet dan net de kleine dingetjes die een ander niet ziet.
De kist ziet er straks écht veel mooier uit dan in zijn oude jasje, zou willen dat ik er zoveel vaart in kon hebben met (ver)bouwen.

Grtz,
Peter

Back