PhoenixRC of RealFlight?

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door kingdutch, 5 feb 2009.

  1. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Een Calmato kan al meskant met genoeg vermogen en uitslag... Maar de hoek die je inkomt omdat je een hoop weerstand boven hebt en niks benen is schuiner dan rudder alleen. Dus meer lift.
     
  2. Peter-Jan

    Peter-Jan

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    1.576
    Locatie:
    (LVC) Emmeloord
    Zowel PhoenixRc als AFPD staan bij ons op de computer.Voor heli's zou ik eerder Phoenix pakken dan Aerofly.Maar voor vliegtuigen juist weer andersom.Weet niet wat het is maar Phoenix vliegt gewoon 'nep' met vliegtuigen.
     
  3. mikevst

    mikevst Guest

    Ik heb dus de phoenix simulator met daarbij een simpele BMI 4 kanaals zender.
    In phoenix moet je dus ook aangeven welke zender je gebruikt. Natuurlijk staat BMI er niet bij. Moet ik dan een nieuwe definieren en calibreren? Ik heb momenteel de esky zender gekozen.
     
  4. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Mwja, de vliegtuigen lijken wat "sponzig" op het scherm, zoals ook de meeste autoracespelletjes op de computer. Ik doe altijd 20% minder gewicht en ineens reageren de vliegtuigen heel anders maar wel realistischer. 8)


    Op zich maakt het niet uit welk type zender je in Phoenix kiest, als hij functioneert dan is dat toch prima. ;) De BMI is waarschijnlijk gelijk aan de E-Sky zender, evenals nog 30 merken met zogenaamde OEM-zenders (merkloze massaproductie waar je je eigen naamplakkertje op kunt laten zetten). :?
     
  5. kingdutch

    kingdutch Guest

    Bedankt voor all vragen/feedback iedereen. Ik hoor meer over phoenix hier dan over RealFlight maar aangezien ik nog geen eigen zender heb koop ik denk ik eerst maar RealFlight en dan kan ik Phoenix uiteindelijk altijd nog kopen als ik wel een eigen zender heb.

    BTW Sleurhutje, mooie sig :p
     
  6. Privehobby

    Privehobby Guest

    Heb raptor 50 en wil vliegen met Phoenix
    heb al diversen progs geprobeerd maar niet zoals int echt
    phoenix zal dat wel kunnen
    heb de complete versie
    en een usb kabel voor me E Sky
    maar blijft vragen om de interface
    kan je dit omzijlen of niet


    Wie maakt me blij
     
  7. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    niemand hier.

    de originele interfaces werken allemaal prima.
     
  8. MartinGr

    MartinGr Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  9. Henri Kaper

    Henri Kaper verslagschrijvers

    Lid geworden:
    25 nov 2006
    Berichten:
    3.238
    Locatie:
    Den Haag
    Nee, dat is geen echt vliegtuig. Het is trucage voor een viral campaign van het kledingmerk Killa Thrill.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina