PhoenixRC of RealFlight?

• Topicstarter Topicstarter kingdutch
  • Startdatum Startdatum
Een Calmato kan al meskant met genoeg vermogen en uitslag... Maar de hoek die je inkomt omdat je een hoop weerstand boven hebt en niks benen is schuiner dan rudder alleen. Dus meer lift.

Zowel PhoenixRc als AFPD staan bij ons op de computer.Voor heli's zou ik eerder Phoenix pakken dan Aerofly.Maar voor vliegtuigen juist weer andersom.Weet niet wat het is maar Phoenix vliegt gewoon 'nep' met vliegtuigen.

Ik heb dus de phoenix simulator met daarbij een simpele BMI 4 kanaals zender.
In phoenix moet je dus ook aangeven welke zender je gebruikt. Natuurlijk staat BMI er niet bij. Moet ik dan een nieuwe definieren en calibreren? Ik heb momenteel de esky zender gekozen.

Zowel PhoenixRc als AFPD staan bij ons op de computer.Voor heli's zou ik eerder Phoenix pakken dan Aerofly.Maar voor vliegtuigen juist weer andersom.Weet niet wat het is maar Phoenix vliegt gewoon 'nep' met vliegtuigen.
Mwja, de vliegtuigen lijken wat "sponzig" op het scherm, zoals ook de meeste autoracespelletjes op de computer. Ik doe altijd 20% minder gewicht en ineens reageren de vliegtuigen heel anders maar wel realistischer. 8)

Ik heb dus de phoenix simulator met daarbij een simpele BMI 4 kanaals zender.
In phoenix moet je dus ook aangeven welke zender je gebruikt. Natuurlijk staat BMI er niet bij. Moet ik dan een nieuwe definieren en calibreren? Ik heb momenteel de esky zender gekozen.
Op zich maakt het niet uit welk type zender je in Phoenix kiest, als hij functioneert dan is dat toch prima. ;) De BMI is waarschijnlijk gelijk aan de E-Sky zender, evenals nog 30 merken met zogenaamde OEM-zenders (merkloze massaproductie waar je je eigen naamplakkertje op kunt laten zetten). :?

Bedankt voor all vragen/feedback iedereen. Ik hoor meer over phoenix hier dan over RealFlight maar aangezien ik nog geen eigen zender heb koop ik denk ik eerst maar RealFlight en dan kan ik Phoenix uiteindelijk altijd nog kopen als ik wel een eigen zender heb.

BTW Sleurhutje, mooie sig :P

Heb raptor 50 en wil vliegen met Phoenix
heb al diversen progs geprobeerd maar niet zoals int echt
phoenix zal dat wel kunnen
heb de complete versie
en een usb kabel voor me E Sky
maar blijft vragen om de interface
kan je dit omzijlen of niet

Wie maakt me blij

Back