hier dan wat foto's van de pibros vliegent boven de dijk op 5 min fiets afstand 
nu, is deze pibros omgebouwd tot EDF testplatform, en is dus sinds 2 weken niet meer op de dijk geweest
een nieuw zweef exemplaar komt er binnekort aan, als ik weer depron heb..., zucht
de nieuwe versie ga ik zwaarder bouwen dan deze, ik ga er nu een -+ 90 grms NiCd accu (750 mAh) in doen, i.p.v. een 60 grm GP600 pakktje
hopelijk wordt hij nu minder tegen/over de dijk geblazen...
oja, de foto's
de kwaliteit laat wat te wensen over, maar ze geven een goed beeld van hoe het er daar uitziet etc.
waarom ik hier zo scheef sta is mij een raadsel... iemand ideeën?
(ik weet dat mijn houding (lichamelijk
) verkeerd is, maar sta ik echt zó scheef?)
verderop houden de palen op, en het vliegen gaat daar veeeel beter. geen rare bewegingen meer
van de dijk afvliegen, en dan net boven het water een bocht terug maken
hmm, die dijk is toch wel hoog
zal ik in mijn volgende nou wel of niet het kleine driehoekje weglaten? waarom wel/niet?

nu, is deze pibros omgebouwd tot EDF testplatform, en is dus sinds 2 weken niet meer op de dijk geweest

een nieuw zweef exemplaar komt er binnekort aan, als ik weer depron heb..., zucht
de nieuwe versie ga ik zwaarder bouwen dan deze, ik ga er nu een -+ 90 grms NiCd accu (750 mAh) in doen, i.p.v. een 60 grm GP600 pakktje
hopelijk wordt hij nu minder tegen/over de dijk geblazen...
oja, de foto's

de kwaliteit laat wat te wensen over, maar ze geven een goed beeld van hoe het er daar uitziet etc.

waarom ik hier zo scheef sta is mij een raadsel... iemand ideeën?
(ik weet dat mijn houding (lichamelijk

verderop houden de palen op, en het vliegen gaat daar veeeel beter. geen rare bewegingen meer

van de dijk afvliegen, en dan net boven het water een bocht terug maken

hmm, die dijk is toch wel hoog

zal ik in mijn volgende nou wel of niet het kleine driehoekje weglaten? waarom wel/niet?