Pilatus pc-21

Ja , je mag wel opschieten .

De ierdappel moet de grond weer in dadelijk .:rolling:

Mvg Johan

:turn-l:

Eind maart ploegen en eind april gaan ze er weer in daarna heb ik weer meer vrijheid de winterperiode ben ik druk met het klaarmaken en afleveren van de piepers......:p

Op het moment dat ik een mail naar Hepf stuurde en op verzenden drukte kwam de vrouw van pa met het pakket aanlopen hahaha.
Alle mail van Hepf zat in de spam...... nooit gezien:rolleyes: (duh)

Morgenavond komt mijn bouwmaatje weer en zullen we er weer aan freubelen:D

Op je werk.........??:cool:

Oehhhh durf het bijna niet te vragen maar is het mogelijk dat ik foto's zou mogen krijgen van de cockpit...... ik zou ze graag rechtstreeks op schaal in mijn cockpit willen plakken.....

2 van deze rakkers mogen de pc besturen.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij zit hij wat anders te doen, aan zijn ogen te zien.

Een beetje meer gang er in mag wel hoor, zoals Johan ook al zij, de piepers staan op springen!

Mvg Pascal.

Volgens mij zit hij wat anders te doen, aan zijn ogen te zien.

Een beetje meer gang er in mag wel hoor, zoals Johan ook al zij, de piepers staan op springen!

Mvg Pascal.

Ja hij kijkt of hij moet schijten :rolling: gelukkig zit er een donker vizier voor.....

Toch gebeurt er wel wat:

full

full

full

Zo ga ik de "koplampen" bevestigen......

full

heb ik mijn zenderkoffer even beplakt....

full

Gaat schoonpa morgen afstanbussen draaien voor hieronder.

full

En ben ik bezig met een granulaatstrooien voor op mijn:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge zeg, jij voegt wel de daad bij het woord!

Het is nu de tijd om te investeren, zou je dit bedrijf er bij doen, of ga je verhuizen?
Wel een mooie lap grond zeg, ik zal het wel weten, frezen, gazon zaaien, en vroooowwaaaaaaaaa..........

Mooi hoor, die lampen op het landingstoestel, lijk mij heel realistisch als je hem binnen brengt.

Succes met alles!!!

Mvg Pascal.

Dan gaan we verhuizen als alles doorgaat... Op het "moederbedrijf" ben ik dan ook actief.
Keep my fingers crost....

Dan moet eerst maar eens aan de bak.... In de toekomt hoop ik mijn eigen veld aan te leggen.

Oh en ik heb een aanhangwagen gekocht voor de pc-21 zo heb ik ruimte voor de kids in de auto:p

Dan gaan we verhuizen als alles doorgaat... Op het "moederbedrijf" ben ik dan ook actief.
Keep my fingers crost....

Dan moet eerst maar eens aan de bak.... In de toekomt hoop ik mijn eigen veld aan te leggen.

Oh en ik heb een aanhangwagen gekocht voor de pc-21 zo heb ik ruimte voor de kids in de auto:p

Kijk een veld in een Polder.
Goed bezig.
Eigen veldje wie wil dat nou niet.

Laatst bewerkt:
Thanks Ked!

Vandaag bij schoonpa geweest om de afstandbussen te draaien...... krijg je gelijk een hele draaibank...... een myford nog wel.... wauwwww..... He made me happy:D

Op de terugweg een aanhanger opgepikt...... we komen er wel.....

Back