Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dit lijkt me een prachtige Piper! Is dit een KIT bouw en zo ja,welke?
Ik ben van plan om aan een Piper in kit te beginnen en ben echt verliefd op de PA18 kit van Toni Clark eventueel met een ZG45 op Hydromount. Kan je me deze kit aanraden of heb je andere KITs die gelijkwaardig of beter zijn ?
Deze piper cub is gemaakt uit een bouwdoos van Balsa USA. Oorspronkelijk was het een piper J-3 , maar ik heb hem aangepast naar Piper PA-18.
De kit van Toni Clark zal heel goed zijn. Zeker omdat je een PA-18 wilt maken. Beide andere zijn origineel een J-3, maar dan moet je heel veel wijzigen om er een PA-18 van te maken
Hoho rustig aan,
Dat bankstel moet met zorg gemaakt worden, dus daarom duurt het zolang.
Eerst moest ik nog een geschikte koe slachten met een mooi huidje.
Maar alle gekheid op een stokje, ik heb gewoon geen tijd.
Maar eer dat het juni is zal hij wel klaar zijn.
Ten allereerste wat een super mooie piper heb je gemaakt. Ben al een tijdje opzoek naar een mooi model om te bouwen, heb nog niet veel ervaring met schaalbouw, maar heb besloten deze piper (Balsa USA 1/4) ook te bouwen. Ondertussen al beetje begonnen, romp inelkaar zetten enzo.
Nu heb ik besloten om hem ook om te bouwen naar pa 18. Ben druk aan het kijken naar foto's op www.airliners.net en op allerlei forum's naar verschillen. Misschien dat jij me daar ook mee kan helpen.
Leuk dat je ook aan zo'n project begonnen bent.
Foto's zijn handig om iets na te maken, maar de volgende website nog veel handiger, omdat je daar de originele piper tekeningen kunt downloaden.
Dit heb ik ook vaak gebruikt. The Unofficial PA-18 Drawings Viewer - Terms
Succes met de bouw van jouw cub. Als je vragen hebt stel je ze maar?