PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

schroefje dol

Schroefje van de achterse push rod (door de rockers) dol. Dus die was eruit getrild.
Its amazing, ik heb vanavond exact hetzelfde gehad.
Schroef hield niet meer in het plastic.
Kan je meteen een heel setje nieuwe rockers kopen. Die had ik niet. Ik had wel een paar messing "schroefdraad vernieuwers".

Gaatje op boren naar 4 mm
cimg0217h.jpg

cimg0218a.jpg

Met een tangetje er in persen

En klaar, beter als daarvoor. Nu kan je de schroef eindelijk lekker aantrekken.

Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd naar die messing dingetjes.
Je foto's doen het hier niet, dus kan niet precies zien wat het inhoud.
Ik heb het tijdelijke opgelost met locktite. Dat werkt tot nu toe goed genoeg...

Ja, ze werken.
Bij mij precies dezelfde kant.
Hij was af fabriek al iets dol, dus het zat eraan te komen.
Waar haal je die messing dingen?

Misschien een late reactie, maar voor goede lijm moet je naar bussum daar hebben ze in de winkel duitse seconde lijm die je niet meer los krijgt!!!

Mijn vingers raakte elkaar in kreeg ze niet meer los!! eerst 20 minuten in het water gehouden en daarna moest me broer me vingers hardhandig los trekken!!

Mvg, sJimmy

Ik ben erg tevreden over Zap-a-gap... ooit in mijn miniatuur wargaming tijd mee begonnen en die shit is echt geweldig! (hell ik houd er in een auto mijn ESC mee op z'n plek:P)

@sjimmy, secondenlijm is ook ooit ontwikkel in de plastische chirurgie, om wonden zonder draad te kunnen hechten.
@firefrenzy, hoe lang duurt het voordat de lijm hard is, en kan je de onderdelen naderhand ook weer los krijgen dan?

Euh, ik heb inmiddels al lijm genoeg ;)
Pro line gekocht, maar daarover kunnen we weer verder in een ander draadje...

@sjimmy, secondenlijm is ook ooit ontwikkel in de plastische chirurgie, om wonden zonder draad te kunnen hechten.

:offtopic: Srry nog ff 1 keer offtopic :P als ze deze lijm gebruiken op een wondje dan is het egt niet goed ik had gewoon het vel van vinger afgetrokken :S dan is er ook geen lucht meer om te geneze XD

Het is een feit dar er secondelijm word gebruikt in ziekenhuizen etc.
echter is dat volgens mij niet de gewone secondelijm omdat daar behoorlijk wat ZEER giftige bestandsdelen in zitten.

paar seconden VEEL minder als je zip-kicker gebruikt (ie "de secondelijm is nu hard" spul waarvan ik het NIET kan aanraden het in te ademen) en secondelijm valt best mee kwa giftigheid hoor, sure het is niet helemaal chemisch stabiel (anders zou het niet lijmen:P) maar kan geen kwaat als je geen rare dingen doed hoor...

(ja ik ben -BAs in de scheikunde so i know what i'm talking about here)

Goed dat je voor scheikunde hebt gekozen en niet voor engels/nederlands :mrgreen: . (no offence ;) )

Alles is giftig in grote hoeveelheden, zelfs water.. klein beetje van chemische troep kun je gewoon binnen krijgen zonder er last van te krijgen... seconde lijm schijnt zelfs heel erg prettig te zijn als je het binnen krijgt via je neus maar dat terzijde.

Chirurgisch secondelijm is inderdaad wat anders als wat wij in de winkel kopen.. dat van ons is bedoelt om plastic op metaal te lijmen en in het ziekenhuis lijmen ze er alleen "vlees" mee.

Lucht is niet nodig voor een wond om te genezen, lucht zorgt er voor dat het bloed stolt. Als je wond dicht gelijmd is mag ik hopen dat er geen bloed meer uit komt ;).

Opdrinken zou ik al helemaal niet doen met seconde lijm, straks zitten je lippen aan elkaar geplakt of erger..

Dus gewoon lekker blijven plakken in een goed geventileerde ruimte.

Back