PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Hemi Cuda kapje gespoten met Tamiya PS46 (deze blijft natuurlijk netjes en er wordt niet mee gebashed):

baracuda1.jpg

baracuda2.jpg

baracuda3.jpg

Laatst bewerkt:
Denk niet dat ik deze over de baan laat gaan. Waarschijnlijk alleen voor onroad gebruik. Of totdat ik hem zat ben en een nieuwe bash kap nodig heb ;)

leuk kappie,

alleen beetje zonde van de kap trimming , mischien volgende keer met schuurpapier met een fijne korrel afmaken:?:, maakt hem net weer nog mooier ;)
en voor de ramen : smoke, is net weer wat strakker dan een sticker.

maar leuke kap:rolling:

Laatst bewerkt:
leuk kappie,

alleen beetje zonde van de kap trimming , mischien volgende keer met schuurpapier met een fijne korrel afmaken:?:, maakt hem net weer nog mooier ;)
en voor de ramen : smoke, is net weer wat strakker dan een sticker.

maar leuke kap:rolling:
Ja, kap trimming heb je misschien wel gelijk in, maar door de macro stand zie je dat extra goed. In real life valt dat wel mee. Kan er altijd nog een papiertje langs halen.
De sticker op de ramen maakt hem juist af. De randjes zitten daar namelijk op. En dat het stickers zijn zie je alleen maar weer met de macro stand van de camera of van heeel dichtbij...

Laatst bewerkt:
, kee idd , maar met smoke op de ramen en evt de lijsten maken met een marker kom je ook ver mee , (zou ik doen.)

igg goed gelukt , was meer positief bedoelt ;)

Geen probleem hoor. Het kan natuurlijk altijd beter. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het altijd een groot drama vind om die kappen netjes uit te knippen/snijden.
Misschien dat ik er toch maar gewoon lekker mee ga knallen en een volgende kap wat meer tijd aan besteed. Deze wilde ik gewoon lekker snel klaar hebben en dat is aardig gelukt

Idem hier, vind het er zeer vetjes uit zien!!

Nog even met een dremeltje die kantjes gladstrijken en klaar.

Ok, Ok...
Op verzoek van vele ;)

baracuda4.jpg

baracuda5.jpg

De motor dat zo uit de body steekt, isdat een apart stuk of is het een geheel met de body?
Dat is een deel geheel en een deel apart (onderste gedeelte zit in de body, bovenste gedeelte zit erop geschroefd).
Er zit ook nog een platte blower bij die je ook kunt gebruiken, dan moet je een stuk uit de body snijden.

Laatst bewerkt:
Back