Berto verslagschrijvers Forum veteraan 23 mei 2014 #42 Aan de kist zal het niet liggen, eerder aan mij ;-) Zie jullie zondag?
Edwin Lievaart 23 mei 2014 #43 lillik ding zeg....gaat zeker alleen om het hard vliegen.....ohww ja dan hoeft ie ook niet mooi te zijn
lillik ding zeg....gaat zeker alleen om het hard vliegen.....ohww ja dan hoeft ie ook niet mooi te zijn
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 24 mei 2014 #44 Valt best mee is niet het snelheidskanon, maar goed ook want dat kan ik vast niet aan :lol:
D Dickie Guest 24 mei 2014 #45 He Berto kun je nog wel slapen ik ben benieuwd naar deze kleurstelling, goed gekozen.
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 6 jun 2014 #46 Jaja, ze zijn er Morgen eens meer foto`s maken. Laatst bewerkt: 7 jan 2016
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 7 jun 2014 #47 Even de 4 bij elkaar voordat ik ze weer uit elkaar schuif. Laatst bewerkt: 7 jan 2016
peter coers 7 jun 2014 #48 Makkelijk zo'n werkplaats vloer, dit gaat je thuis niet lukken. Je kunt weer even vooruit met bouwen. grts
Makkelijk zo'n werkplaats vloer, dit gaat je thuis niet lukken. Je kunt weer even vooruit met bouwen. grts
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 7 jun 2014 #50 @ Peter, het zal toch thuis moeten gebeuren @ Edwin, Jouwes is al weer ingepakt ;-)
E Edwin D. 7 jun 2014 #51 Weet nog steeds niet welke nou de mijne is Met beetje mzzzzl kom ik dinsdag ff bakkie doen, met de aanhanger enzo…
Weet nog steeds niet welke nou de mijne is Met beetje mzzzzl kom ik dinsdag ff bakkie doen, met de aanhanger enzo…
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 7 jun 2014 #52 Dinsdag? da`s okay. Overdags of `s avonds? weet ik waar ik hem kan laten.
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 8 jun 2014 #54 De Rebel staat op de bouwkamer: De anti rotatie pennen van zowel de stabilo`s als de vleugels dienen nog gemonteerd te worden: De locatie is aangegeven: Het midden bepalen: En geboord: Pennen iets geruwd voor een betere hechting van de lijm: En dat zit, op naar de vleugel anti-rotatie pennen: Laatst bewerkt: 7 jan 2016
De Rebel staat op de bouwkamer: De anti rotatie pennen van zowel de stabilo`s als de vleugels dienen nog gemonteerd te worden: De locatie is aangegeven: Het midden bepalen: En geboord: Pennen iets geruwd voor een betere hechting van de lijm: En dat zit, op naar de vleugel anti-rotatie pennen:
skycat 8 jun 2014 #55 Toch stiekem bezig. Haaaaaaaaa Goed te zien dat je op de bouwkamer bent. Ik in de tuin aan het schilderen.
Toch stiekem bezig. Haaaaaaaaa Goed te zien dat je op de bouwkamer bent. Ik in de tuin aan het schilderen.
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 8 jun 2014 #56 Zo alle anti rotatie pennen zitten, en het ken weer net in de hobby kamer: Laatst bewerkt: 7 jan 2016
PH-MEL 8 jun 2014 #57 Ff van dichtbij bekeken zojuist, ziet er super goed uit! Hele mooie kwaliteit! Lekker veel ruimte in de romp ook!
Ff van dichtbij bekeken zojuist, ziet er super goed uit! Hele mooie kwaliteit! Lekker veel ruimte in de romp ook!
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 8 jun 2014 #58 Begonnen met de stabilo`s. Er is een malletje meegeleverd met waar je moet zagen, boren, vijlen, snijden: En overgenomen op het stabilo: Dit past al: Laatst bewerkt: 7 jan 2016
Begonnen met de stabilo`s. Er is een malletje meegeleverd met waar je moet zagen, boren, vijlen, snijden: En overgenomen op het stabilo: Dit past al:
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 8 jun 2014 #59 Na het aftekenen even controleren met een servo geplaatst en dan blijkt het toch niet helemaal te kloppen: Dus opnieuw aftekenen: En klaar: Laatst bewerkt: 7 jan 2016
Na het aftekenen even controleren met een servo geplaatst en dan blijkt het toch niet helemaal te kloppen: Dus opnieuw aftekenen: En klaar: