Pirotti Rebel

Dank je Jaap, leuk om ze zo even bij elkaar te zetten.


Voor de Pirotti Rebel een paar hoezen laten maken door Pull Over:
Pull%20Over%20Rebel.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ook weer klaar:
Rebel%20%28137%29.JPG


Alle kabels in vlechtkous en opgebonden:
Rebel%20%28138%29.JPG


Plaatje om te voorkomen dat de tank omhoog kan:
Rebel%20%28139%29.JPG


En ter bescherming van de vleugelbuis huls, deze is vrij dun en een volle tank zou tijdens het vervoer de huls kunnen kapot drukken, daarachter de tank ontluchting:
Rebel%20%28140%29.JPG



Tank ontluchting op de onderzijde van de romp:
Rebel%20%28141%29.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hee Cliff,

yep, vandaag of morgen het brandstof systeem volledig afmaken, dan alles nalopen maar dan is ie echt wel klaar.

Hoop hem de 26ste te maidenen en ben ook zeer benieuwd.
 
Overvliegen is goed genoeg :)

Vandaag de Rebel laten keuren en OK bevonden :D
Nu dus uitkijken naar goed weer en tijd in het weekend.
 
Hihi, ik heb zondag in de planning staan, en altijd gezellig.

Kan je alvast even 'wennen' :lol:
 
Enne ik heb een verzoekje de deur uitgedaan :wink:
Plus goed weer besteld :yes:
 
Vanavond even de laatste handelingen doen voor de maiden.

Gewicht met een volle UAT is:
tatatataaaaaaaaa...................... 10,365 Kg
 
Volledig afgetankt brengt de Rebel 12,780 Kg op de schaal.

Even terug gerekend gaat er dus exact 3 ltr in de tank.
 
ZWP? Check, spot on met een volle hopper en gear in.

Met gear uit iets neuslastig ivm met het neuswiel wat naar voren uitklapt.
Met volle tank nog neuslastiger doordat de tank voor het zwp ligt.

Binnen de limieten dus dat is ook geen obstakel meer.


RB-45 even ingeregeld om het neuswiel en de remmen in te stellen, werkt ook :D
 
Alle uitslagen ingesteld en gecontroleerd, beetje dual en beetje expo dus dat si ook klaar.


Tja, geloof dat dat het wel is dan, misschien morgen of vrijdag even de motor laten lopen en dan zondag maar een maiden uitvoeren en wat vluchten erna pakken :D
Weer ziet er voorals nog wel vliegbaar uit :cool:
 
Back
Top