Hoi,
Het was mij een groot genoegen dit te organiseren. Ik heb echt ook een goed en voldaan gevoel over Pitch-Play 2008 "Sittard edition"
De opkomst was groot 30 personen
Presentatie verliep soepel, (voor mijn gevoel), maar er worden nu nog kleine verbetering aangebracht na opbouwende kritiek
- motoren instellen
- Gyro instellen / werking
- De Microsoft F7 Functie voor spelling
- En een paar hele kleine dingen...
Verder zou ik het waarderen als iemand een mooi verhaal kan schrijven (wel een eerlijk verhaal / objectief) dan kan ik deze op mijn site zetten. Op de site kan dan ook gereageerd worden op het evenement.
Ik wil natuurlijk niet vergeten mijn collega's nog eens echt te bedanken, die mij zeer geholpen hebben. Zonder hun had ik niet zo'n goede dag kunnen neerzetenn.
Francis, Ed, Walter, Paul en natuurlijk LVC Sittard voor de locatie en ondersteuning.
Verder kreeg ik toch al wat vragen of dit nog vaker georganiseerd gaat worden. Tja daar kan ik kort en krachtig over zijn. JA....
Maar waar? En onder welke voorwaarden? vereniging? Daar heb ik nog niet over nagedacht. Meld je aan op de site van Pitch-Play en dan zal ik zorgen dat deze site up to date blijft.
Nogmaals bedankt jullie voor het komen, en hou de heli's heel. Ze zijn nu goed afgesteld
Groeten
Roel
PS iemand die interrese heeft om mee aan deze site te werken. Text te typen en wat op te fraaien, over PN kan je aanmelden.