Pitts Special - voor beginners - na 5 seconden al gecrasht.

• Topicstarter Topicstarter blueshield11
  • Startdatum Startdatum
Ja hoor, die is zeker bekend. Powerpete is de gerespecteerde gebruiker op dit forum, en adverteert hier zelfs op het forum met een banner.
Heb tot nu toe nog geen negatieve dingen gelezen over zijn winkel.

Misschien dat die zelf opheldering kan geven? (ik zal hem op de hoogte stellen van dit draadje)

Tja, ik kreeg vanochtend pas het advies om naar een vliegclub te gaan, nadat ik hda verteld dat het vliegtuig gecrasht was.

Maar ik ben niet geholpen door 1 van die broers, maar door iemand anders. Wellicht heeft het daaraan gelegen.

Als ik naar jullie reacties kijk op dit onderwerp, blijkt toch wel dat de Pitts Special zeker geen beginnerskist is.

Als ik dit uitleg aan de winkelier, zal hij dan dit toestel terug willen nemen als ik dan zo'n easystar bij hem aanschaf ??
Nadat ik natuurlijk die nieuwe as en tandwiel heb betaald.

Ik kan ook even afwachten tot hij dit leest in het forum en kijken wat zijn reactie is.

bedankt.

Ook met de aan te schaffen easystar niet direkt alleen gaan vliegen :)

Pffffff druk draadje, ik kan er niet tegen typen of er zijn me weer een paar voor :wink:

Als Power Pete slim is (en volgens mij is hij dat wel) regelt hij dit gewoon met u in de zaak, en niet op dit forum.

Maar ik heb wel de indruk dat hij dit goed zal regelen.

Groet,
Jaap

Als je niet door 1 van de broers bent geholpen dan kan ik me het wel een beetje voorstellen.

Ik ben ook wel eens geholpen door 1 van de andere verkopers en het is dat ik weet wat ik wil en nodig heb anders was dat ook zeker fout afgelopen.

Maar allaaf als "onwetende" geloof je de verkoper en ga je de boot in.

Ik hoop dat Power Pete een goede oplossing voorstelt.

Succes en ik hoop tot ziens in deze mooie hobby.

Greetingz,
Berto.

Nee, ik ga niet zomaar zelf weer vliegen. Zeker niet nadat ik het gezicht van mijn zoon zag toen het vliegtuig crashte en hij had niet eens de afstandbediening in handen, maar ik. Dus dat zal me niet weer gebeuren.

Ik zoek wel een vliegclub waar ik mijn zoon mee naar toe kan nemen.

Is zo'n easystar wel geschikt voor een kind van 10 jaar ?

Weet iemand voor mij een vliegclub in de buurt.
Ik woon in Weesp en kan gaan naar Bussum, Hilversum, Amsterdam.
Kortom 't Gooi of Randstad.

bedankt.

Zoiets verwacht je inderdaad niet van 2Brothers 8O , bij deze winkel word je over het algemeen juist goed geholpen. Ik zou daarom ook wel graag een reactie van powerpete wilen zien.

Nico Peursum zei:
Zoiets verwacht je inderdaad niet van 2Brothers 8O , bij deze winkel word je over het algemeen juist goed geholpen. Ik zou daarom ook wel graag een reactie van powerpete wilen zien.
Pete reageerd gerust wel. Maar niet iedereen is 24/7 online :roll:

Je woont in Weesp????

mhh, laat ik daar nu ook vandaan komen 8)

Misschien alleen een nadeel dat ik in Ede vlieg (en eigenlijk te weinig ga :oops: ).

Vliegclubs in de buurt zijn in Huizen, Almere of Amsterdam op Spaarnwoude.
Adressen en Websites weet ik niet zo maar die zijn op de links in voorgaande posts wel te zoeken.

Het is dat we niet overal zomaar mogen vliegen anders zou ik je graag helpen maar ik zou proberen iemand te vinden die lid is van 1 van de clubs in de buurt dat is wel zo gemakkelijk.

Groet,
Berto.
Maar niet iedereen is 24/7 online
mooi he dat internet op het werk :mrgreen:
Alleen jammer dat het werk soms een beetje blijft liggen :?

Leuk nog een Weespermop.

Maar is het dan niet zo dat je met de Pitts over mag vliegen.

En met de Easystar ?

blueshield11 zei:
Nee, ik ga niet zomaar zelf weer vliegen. Zeker niet nadat ik het gezicht van mijn zoon zag toen het vliegtuig crashte en hij had niet eens de afstandbediening in handen, maar ik. Dus dat zal me niet weer gebeuren.

Ik zoek wel een vliegclub waar ik mijn zoon mee naar toe kan nemen.

Is zo'n easystar wel geschikt voor een kind van 10 jaar ?

De easystar is een zeer geschikt les toestel. Nu weet ik niet of iemand van 10 het snel zou oppakken maar als hij al iets ervaring met auto's heeft is de kans best groot dat hij met een goede instructeur vrij snel kan vliegen ;) Kinderen van die leeftijd leren alles haast meteen. Ik heb kinderen van 9 zien vliegen... ben ik hasat jalours op ;)

Dus naar een club gaan, probleem uitleggen, easystar noemen en dan lekker genieten van je zoon die staat de glunderen bij de eerste vluchten. Als je het niet met een easystar kan leren dan leer je het ook niet met een ander toestel ;) Hij heet niet voor niets easy ;)

Back