Plaatjes en reacties Watervliegen Oss

Ziet er erg profectioneel uit :worship: !!!!!!
Dank je :oops:

misschien een idee :idea: om bij het schaaltreffen het zelfde te doen :wink:
Geen idee idee maar werkelijkheid :yes:
Dit was al een hele tijd het plan en ook een beetje vandaar de aanschaf van de EOS 400D 8)

Dus ook van die meeting zal een DVD verschijnen (en ook van de jet meeting de 10e :lol: )

Nu kan je wel zien hoe gezellig het was en dat je er de volgende keer bij MOET zijn ;-)

Ben ik helemaal met je eens Berto.Ben druk bezig om de puppeteer klaar te krijgen voor de volgende meeting.Kan gelukkig doorbouwen omdat ik de komende weken thuis zit te herstellen van de miniscus operatie.Deze kist gaat een beetje veranderd worden kwa uiterlijk.Het wordt een mix van de sopwith pup,de sopwith baby en de sopwith tabloid.De sopwith baby heeft in het begin van de vele schneidercup races ook meegedaan en ga daarvan de drijversetting onder m'n kistje plaatsen.

GEWELDIG.Ik kan bijna niet wachten.Vooral de opname van Richard z'n kist die je volgens mij liggend op buik hebt opgenomen.

Vooral de opname van Richard z'n kist die je volgens mij liggend op buik hebt opgenomen.
Niet echt liggend op m`n buik (wat op het veld wel eens gebeurt :wink: ) maar hier gewoon de camera 1 cm boven het water gehouden.

dvd vandaag binnen gehad en net even bekeken...
tsjonge tsjonge wat hebben we het die dag toch getroffen met het weer......
echt leuk om weer een keer te zien....

berto we moeten nog wel wat oefenen op het formatievliegen...... kan wat dichter bij elkaar.... :lol:

Ha Berto,
Mooi geworden. Complimenten.
Vraagje; hoe speel ik hem af op mijn pc? Onze DVD speler is even bezet (de jongens kijken "de Mierenmepper" en dat gaat voor natuurlijk). Op de DVD start hij vanzelf, op mijn pc niet. Iemand een idee?

Yep,

komt ie:
- gewoon in je cd speler doen van de pc,
- Mediaplayer opstarten,
- Op "Nu afspelen" bijna links bovenin gaan staan,
- op "onbekende video cd afspelen" klikken,
- en Voila nu kan je hem ook op de pc bekijken ;-)

@ Pieter, het kan zeker dichter bij elkaar.
Volgende meeting gaan we er weer voor :yes:

hoi berto
heb vandaag ook mijn dvd gehad zit er netjes uit.
ben er erg blij mee .
ondanks dat ik niet heb gevlogen daar was het een superdag
met heel mooi weer .

volgende keer kom ik zeker weer kijken en filmen .

bedankt

Back