Overmoedig, heb ik op de site van de constructeur ooit gelezen. Daar is hij gewoon niet op gebouwd.Is dit nu er eentje uit de catagorie overmoedig of constructiefoutje ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Overmoedig, heb ik op de site van de constructeur ooit gelezen. Daar is hij gewoon niet op gebouwd.Is dit nu er eentje uit de catagorie overmoedig of constructiefoutje ?
Ik ken de 'coupe Icare'. En ze doen die naam ook een beetje eer aan. Een hoog gehalte aan lui die toch geneigd zijn wat meer dan gemiddeld risico te nemen. Dat zag/zie je ook bij bepaalde groepen delta-/parapente vliegers. Daar ligt de crash ratio toch net wat hoger dan bij regulier zweven.Ja...alleen heeftie de hoofdliggers van Raymond z'n Elefant gekopieerd denk ik.
Vincent, wil je hier aub mee stoppen? Ik merk dat ik de laatste tijd weer steeds meer over zweefvliegen zit te denken, deze filmpjes maken het er niet beter op. Straks ga ik nog serieus weer beginnen ook.....![]()
het profiel lijkt me ergens wel een symmetrie te hebben , dat kan de oorzaak zijn.