Plug and play FPV sets?

Gewicht iets naar voren gedaan en hij vliegt weer als vanouds :D .
Vanwege regen niet lang kunnen vliegen, maar wel even twee mooie landingen via de Fatshark :cool: .
Ook net nog even een pb richting remzibi gedaan op rcgroups.

Ja 5.8 Ghz leek mij ook het beste. Maar is nu al wat minder aantrekkelijk door de prijsstijging van de fatshark bij hobbyking. mischien de losse fatshark bril en de zender set 5.8 Ghz 200mw die Aalie en meerdere op het forum hebben. Eerst maar even doorsparen

mvg.
Andreas

Ja 5.8 Ghz leek mij ook het beste. Maar is nu al wat minder aantrekkelijk door de prijsstijging van de fatshark bij hobbyking. mischien de losse fatshark bril en de zender set 5.8 Ghz 200mw die Aalie en meerdere op het forum hebben. Eerst maar even doorsparen

mvg.
Andreas

Ik zou ook voor de fatshark base edition en een losse 5.8 video set gaan, makkelijker uit te breiden met patch antennes.

Yup, is een mooi setje.

Zelfde als:
XEN 5.8G High Power 200mW AV TX and RX Systems [XEN-AV58G] - $89.99USD Low Price RC Limited
en deze:
BEV 5.8G 200mW pulg and play system specially designed for FPV [BEV 5.8G 200mW]- US$84.99 - BIRD'S EYE VIEW

Tientje duurder maar dan hebben ze het tenminste op voorraad.

Setje heeft wel 8 keer het toegestane zendvermogen en een aantal frequenties die in Nederland niet gebruikt mogen worden.
Het is aan de gebruiker om te bepalen wat ie ermee doet.

Filmpje van vandaag ;)

Gevlogen afstand, ongeveer 600 meter.

FPV27-11-2010.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
600 meter waarvan een heel stuk over het water. Dat doe je niet zo snel als beginner:).
Gaat er wat mis, dan word 't zwemmen..

Ofwel, good job!

600 meter waarvan een heel stuk over het water. Dat doe je niet zo snel als beginner:).
Gaat er wat mis, dan word 't zwemmen..

Ofwel, good job!

Ik kan je uit ervaring vertellen dat zwemmen met deze watertemperatuur je fataal kan worden, ik heb op die manier een paar jaar geleden een model uit het water gevist en ik had echt last van onderkoelingsverschijnselen.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Mooie vlucht. Lijkt een beetje op de vlucht die ik in noorwegen heb gemaakt. Ook 100% boven water maar ook geen nood landingen naast het water want daar waren bergen. Enige optie is blijven vliegen tot je weer terug bent :p

Ik had er wel vertrouwen in dat het goed zou gaan, videosignaal was goed zonder storing.
Heb ook zonder FPV al vaker boven het water gevlogen.
Zag alleen in m'n linkerooghoek een rood lampje branden, accu van de Fatshark begon leeg te gaan ;) .

Back