Ah okee. Al zou ik haast geneigd zijn om eerst een "regular" Polaris aan te bevelen. Die vliegt zo leuk!!! En toch erg snel hoor, als je de juiste spullen gebruikt.
Van de EDF verwacht ik toch wel wat kritische eigenschappen. Hij is toch wel zwaarder, dus wordt nog even een surprise hoe diep hij in het water gaat liggen. Stall speed zal wel stuk hoger liggen. En de normale Polaris is heel prettig met hoge neusstand te vliegen. Mocht je dat toch verprutsen, dan is het een kwestie van volgas en je bent uit de problemen. Met de EDF ben ik ervan overtuigd dat dat allemaal een stuk kritischer ligt.
De verticale fin zit er al op, het roer ook ( gedeeltelijk in de uitgang van de EDF). En het hoogteroer zit er ook op. Al wil ik deze nog koppelen aan een thrust vectoring plaatje in de EDF uitgang. Servo's zitten er allemaal op. Alleen dus die finale afwerking eigenlijk nog.
Geef even een seintje als je gaat vliegen daar, want ik kom daar ook nogal eens in de buurt. Dan neem ik die van mij ook mee (de normale Polaris dan nog). Als je dat leuk vindt natuurlijk
.
Van de EDF verwacht ik toch wel wat kritische eigenschappen. Hij is toch wel zwaarder, dus wordt nog even een surprise hoe diep hij in het water gaat liggen. Stall speed zal wel stuk hoger liggen. En de normale Polaris is heel prettig met hoge neusstand te vliegen. Mocht je dat toch verprutsen, dan is het een kwestie van volgas en je bent uit de problemen. Met de EDF ben ik ervan overtuigd dat dat allemaal een stuk kritischer ligt.
De verticale fin zit er al op, het roer ook ( gedeeltelijk in de uitgang van de EDF). En het hoogteroer zit er ook op. Al wil ik deze nog koppelen aan een thrust vectoring plaatje in de EDF uitgang. Servo's zitten er allemaal op. Alleen dus die finale afwerking eigenlijk nog.
Geef even een seintje als je gaat vliegen daar, want ik kom daar ook nogal eens in de buurt. Dan neem ik die van mij ook mee (de normale Polaris dan nog). Als je dat leuk vindt natuurlijk
