S
SCRT Pilot
Guest
Voor een tussenproject vraag ik me af wat voor een pop geschikt is voor een Slash. Ik heb eigenlijk alleen de armen met handen nodig met mouwen eromheen. Een action man lijkt me net te groot.
Iemand een ideetje voor een goedkoop compleet setje armen?
Ik heb een helm van een Tamiya F1 besteld dus de armen moeten daar ongeveer bij passen.

Stuur en "hoofd" op servo.
Wat ik wil doen is het volgende:
- Ramen verwijderen uit de Slash kap
- Messing rolkooi solderen
- dashboard maken
- "werkend" stuur maken
- helmcamera maken en op servo monteren voor een first person view
Dit alles moet aan de roll cage hangen zodat dit met 4 boutjes (waar de nerf bars mee vast zitten) vast zit. Ik wil langere boutjes door de nerf bars draaien zodat deze te allen tijde kunnen blijven zitten. De rolkooi moet voorzien worden van 4 busjes die over de langere boutjes geschoven worden en dan met een moertje vastgezet worden.
Wanneer er gestuurd wordt zie je dan het stuur draaien en het hoofd. Voor bepaalde opnamen kan de hoofdservo losgekoppeld worden omdat je niet altijd een bocht maakt en dan dus vooruit blijft kijken.
De doelen zijn een project hebben en een mooi filmpje kunnen maken voor YouTube.
Leo
Iemand een ideetje voor een goedkoop compleet setje armen?
Ik heb een helm van een Tamiya F1 besteld dus de armen moeten daar ongeveer bij passen.

Stuur en "hoofd" op servo.
Wat ik wil doen is het volgende:
- Ramen verwijderen uit de Slash kap
- Messing rolkooi solderen
- dashboard maken
- "werkend" stuur maken
- helmcamera maken en op servo monteren voor een first person view
Dit alles moet aan de roll cage hangen zodat dit met 4 boutjes (waar de nerf bars mee vast zitten) vast zit. Ik wil langere boutjes door de nerf bars draaien zodat deze te allen tijde kunnen blijven zitten. De rolkooi moet voorzien worden van 4 busjes die over de langere boutjes geschoven worden en dan met een moertje vastgezet worden.
Wanneer er gestuurd wordt zie je dan het stuur draaien en het hoofd. Voor bepaalde opnamen kan de hoofdservo losgekoppeld worden omdat je niet altijd een bocht maakt en dan dus vooruit blijft kijken.
De doelen zijn een project hebben en een mooi filmpje kunnen maken voor YouTube.
Leo
Laatst bewerkt door een moderator: