PORSCHE 911 GT3 CUP CAR

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Jens, 24 mrt 2003.

  1. Er zit geen standaard motor bij een HPI Sprint pakket.
    Je moet er dus los een motor bij kopen.
    En als beginner zou ik nou niet gelijk beginnen met een 13 turns motor.

    Wat bedoel je trouwens met een snellere regelaar?!?!?!?
    Er zit standaard ook GEEN regelaar op de Sprint.
     
  2. he,

    Dan koop je toch een al een regelaar die 13 turns aan kan. En douw je er eerst een standaard motor in. En later als je die standaard zat ben. Koop je een 13 turns. En zo standaard motor kost misschien maar 5 euro.

    mister funnybones
     
  3. 5 euro?

    Voor een 27 turns motor van Corraly/Orion, betaal je toch wel 20 euro hoor.
    Dan heb je een kwalitatief betere motor dan eentje van Johnson/Mabuchi!
     
  4. he,

    Oke geen 5 euro dan. Maar voor 10 euro heb je al een standaard 500 motor van Graupner. Met een metaal motorhuis. Dat is beter voor de koeling. Daar begin je gewoon mee en later koop je een 13 turns motor er bij.

    Mister funnybones
     
  5. Zeg dan ook geen 5 euro, terwijl je 10 bedoelt?
    Uhmmm, geen 10 euro hoor, maar 14,50 euro ->>>whahahah (zit je er weer naast!)
     
  6. he,

    Dat kan bij elke modelbouwzaak verschillend zijn. Zoals ik krijg die standaard motoren bij intermodelbouw. Voor 10 euro.

    Mister funnybones
     
  7. Ok, als jij 't zegt, zal 't wel zo zijn!
     
  8. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    Een gewone mabuchi moter is prima voor standaard en een TIP die ik al vaker heb gegeven voor het TL-01 chassis voer hem NOOIT verder op dan 50 km per uur!!!!

    Anders kan je hem weggooien!!!

    CYA
     
  9. Waarom weggooien>?
     
  10. blieblie

    blieblie Guest

    Meneer heeft zijn TL01 chassis gesloopt op die manier :) ...
    ik ben eigenwijs en ga lekker toch kijken of ik em niet harder kan laten lopen dan 50 :p
     
  11. Je auto zal vast niet zo snel kapot gaan als je er gewoon mee omgaat hoor!
    Hoe hoger de snelheid des te sneller de glijlagers, tandwielen e.d. slijten.
     
  12. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    Ik heb hem opgevoerd tot dik 65-70 en ben mijn accu ook al verschillende malen verloren dus dat ligt niet aan mijn rijstijl heb het ook nagevraagd bij tamiya NL die hebben mij gelijk al gezegd dat ik die motor eruit moest halen dikke 35000 toeren dus vandaar!!!!

    CYA
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dan moet je hem ook niet zoveel opvoeren daar zijn die auto's niet voor gemaakt..koop dat een Xray of een Corally :lol:
     
  14. he,

    En daar ben je ook veel goedkoper voor uit, want als je een tl-01 wilt gaan opvoeren. Dan ben je nog wel even bezig. Voordat je dat weer klaar hebt, want je hebt al een X-ray voor 270 euro. En heb je ook geen spelling op je auto.

    mister funnybones
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    En je kan in een Xray of Corally C4.1(die ik heb rijd echt super)snellere motoren zetten (ik heb een GM V12 met 10x3 motor..gaat heel hard!)
     

Deel Deze Pagina