Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Voor een wederdienst gemaakt voor @sleurhut
Een nightfly disk,
Leds erop en knallen maar...:-)
full

Grtz
Nickos

Zowhej gaaf man :yes:
Ik zie touwens een bekende pHummel op de achtergrond :p

Laatst bewerkt door een moderator:
*is stinkend jaloers*

Sleur, heb ik je al verteld dat je disc inmiddels is opgehaald bij de club :rolling:

Ziet er allemaal goed uit moet ik zeggen voor mezelf is het al een tijdje geleden dat ik nog geairbrushed hebt maar ik zal der toch eens terug aan moeten beginnen .
heb me vandaag ook maar eens wat sjablonen besteld want die duiken hier meer en meer op zie ik .

doe zo verder mannen .

Aan alle profis ... megaknappe dingen. Laat ons vooral verder genieten.

De 2de of 3de keer dat ik me aan het spuiten waag.
Met het schaamrood op mijn wangen laat ik ook maar mijn creatie zien.
Ik ben er eigenlijk toch wel een beetje trots op.

Topside.jpg

toptop.jpg

bottomtop.jpg

Wat ik met de romp ga doen da weet ik nog niet maar ik overweeg dezelfde stijl als de bovenkant van de vleugel alhoewel ik verveeld zit met uitstulping op de romp van de Parkmaster. Dat krijg ik volgens mij nooit netjes afgeplakt. En dat langs 2 kanten hetzelfde ... moet ik nog eens even over nadenken.

Greetz
Tim

Laatst bewerkt:
Tim,

Ziet er goed uit. Vergeet niet dat de profi's *kuch* zo ook begonnen zijn. Vooral de bovenkant vind ik een mooie kleurstelling, blauw/oranje/geel doen het altijd goed. :thumbsup:

Zie niet in waarom je je er voor zou schamen Tim. Ik doe het je bv. niet na, om maar eentje te noemen.. en zo zullen er meer zijn :)

Als je jezelf altijd tegen de allerbesten gaat afmeten, zul je nooit ergens tevreden mee zijn, want er zijn altijd wel mensen die ergens beter in zijn dan jij..

Maar dat is juist ook wel weer goed, je altijd willen verbeteren. Daarom zijn wij als mens zo succesvol op deze aarde (pffff en dat op de vroege morgen :rolling:)

2F@st4U.:[BE]:.;1130316 zei:
Yups idd.

Merci allemaal voor de leuke commentaar... en ja het is gewoon kwestie van altijd maar iets beter te willen worden zeker.
We zijn allemaal maar hobbyisten die door vallen en opstaan en het vergaren van extra informatie via forums beter worden.

Eenzelfde gevalletje van eigenwijsheid had ik. Mijn nieuwe Funjet een verfje gegeven en natuurlijk te weinig geduld om de verf goed te laten drogen. Gevolg was dat de onderlaag (goud) keurig meegenomen werd door de lijmlaag van het sjabloon. Nu dus een nieuwe vaardigheid erbij: retoucheren. Altijd makkelijk voor als je nog een keer schade vliegt. :? ;)

funjet-build12_paintjob09.jpg

(hier en daar zit nog afplaktape)

Back