Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Bronsky, als je echt wil dan kan je het !!!

Tjakkaaaaaaaa!!!!

ratelband.jpg

Die even nabrushen, ook leuk op je vliegtuig :thumbsup:

Toppie weer Nick. Nu de Demo op de ACH, en ja mijn kapjes durf ik in jouw handen achter te laten. Kapje van de heli (mini titan) is nog wit maar wat dacht je van het spuiten van een autokap. Deze moet van binnenuit en is wel heel anders dan er van buitenaf op spuiten...

Die even nabrushen, ook leuk op je vliegtuig :thumbsup:

Toppie weer Nick. Nu de Demo op de ACH, en ja mijn kapjes durf ik in jouw handen achter te laten. Kapje van de heli (mini titan) is nog wit maar wat dacht je van het spuiten van een autokap. Deze moet van binnenuit en is wel heel anders dan er van buitenaf op spuiten...

Ik wil hem zeker niet op mijn vliegtuig :-)

Ik denk dat een autokapje weer heel anders is....heel moeilijk, denk dat sleur daar de "master" in is.....
Heli kapjes spuiten moet geloof ik met speciale verf, is van dat "vette plastic"??
Ik ga nu iets heel gaaf brushen...kijken of ik dat kan...later meer...........

Grtz
Nickos

Oei, wat een griezel, die moet je niet in het donker tegenkomen:p (wel mooi gespoten hoor)

Grt.

precies mijn schoonmoeder :rolling:

Nee hoor Nick, je gaat echt super :yes: je moet eens wat tekeningen meenemen naar de club, dan kunnen wij ze reallife bewonderen :worship:

precies mijn schoonmoeder :rolling:

Nee hoor Nick, je gaat echt super :yes: je moet eens wat tekeningen meenemen naar de club, dan kunnen wij ze reallife bewonderen :worship:

Thanks guy's

@Phil, zal ze donderdag meenemen, kom ik ff naar de club.
Hebben jullie nog indoor gevlogen?

Grtz
Nickos

@Phil, zal ze donderdag meenemen, kom ik ff naar de club.
Hebben jullie nog indoor gevlogen?
Bezoek staat in de agenda. ;) Ja, ik er is nog indoor gevlogen: Ik, Mike, Martin, Niels, Ronald, Erik en Jasper. 8)

Nu eens wat van dergelijke dingen proberen op een plaat Depron. Ik denk dat het toch lastiger is omdat papier een zuigende werking heeft en Depron niet. :?

Bezoek staat in de agenda. ;) Ja, ik er is nog indoor gevlogen: Ik, Mike, Martin, Niels, Ronald, Erik en Jasper. 8)

Nu eens wat van dergelijke dingen proberen op een plaat Depron. Ik denk dat het toch lastiger is omdat papier een zuigende werking heeft en Depron niet. :?

HHmmzzzz... daar zeg je wat.....zal het eens gaan proberen.
Zal toch wel moeten lukken, dan maar gelijk op een kissie?

Grtz
Nickos

ps, goed weer om indoor te vliegen :-)

Back