Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
zo ik ben vandaag weer bezig geweest
de rode kleur is met stift gedaan de rest met revell potjes en airbrush
827538468_5_TCPo.jpeg

827538713_5_pX9r.jpeg

Kan iemand mij vertellen welk model dit is en wie heeft de tekening hiervan liefst in dxf formaat.

Bijvoorbaad dank

Gert-Jan

Zo nu nog ff bouwen, maar gespoten is hij iig, niemand die hem niet zal herkennen denk ik met pylon vliegen....:D

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf Corne,

Mooi met die zebra-striping...cool gedaan!

Heb ook zo'n GB met wat Red Bull ellende erop.
Niet teveel werk ervan gemaakt want ik ben bang dat hij niet lang leeft als we met z'n 6'en gaan pylon-knallen.....:-)

Grtz
Nickos

Doe je dat echt in een uurtje?

Het spuiten neemt inderdaad niet veel meer tijd.
Is allemaal freehand en dus redelijk snel klaar, je hoeft niet apart te maskeren.
En het eindresultaat hoeft niet een kunstwerk te zijn, daarvoor is de levensduur van zo'n indoorkissie toch te kort.

Het zoeken naar schaatsmalletjes voor het maskeren, het bijvullen van m'n flesje water, het zoeken van pipetten en het vinden van al het andere wat ik sinds de verhuizing niet meer tegen ben gekomen... dat zorgde ervoor dat ik wel ongeveer 2 uur bezig ben geweest.

Nando,

Enorm knap dat je dit met spuitbussen doet!
Mooie kleurstelling, ben helemaal benieuwd wanneer jij met een airbrush gaat spuiten :-)

Thanx, tja, een airbrush, heb niet zoon zin om opnieuw te moeten leren spuiten, heel mss iets voor volgend indoor seizoen. Geef op het moment men geld liever uit aan vliegtuigen.

Back