Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
hi allemaal,

Ik ben een airbrusher met ruime ervaring op het gebied van custom paint en tshirts etc. Ik wil op meer commerciele basis aan het werk en heb daarvoor een portfolio nodig. Dit betekent dat ik gewoon wat werk moet kunnen tonen om aan te geven wat de kwaliteit van mijn werk is. En daar komt de reden dat ik hier post...

Ik zie de diverse bodies hier langskomen en ik krijg de indruk dat deze niet erg kostbaar zijn.
Is er iemand die een gedemonteerde body wil doneren, die ik vervolgens kan airbrushen en hem dan, gratis en voor niets, weer terugkrijgt.

Iemand interesse?

We kunnen uiteraard praten over een eigen design etc.
Ik doe dit niet om iemand die dit al op commerciele basis doet van handel te beroven o.i.d . Als deze reactie niet gewenst is, wat ik me wel kan voorstellen, dan mag een moderator hem zonder problemen verwijderen.

Thanks,

Marc

Laatst bewerkt:
Deze toestellen zijn idd niet duur, En ik zou je graag wat opsturen wat geairbrush kan worden.

Ze worden normaal gesproken eerst uitgesneden, dan geverft en dan in elkaar gezet.
Ik neem aan dat de foto's van het eindproduct moeten zijn, in elkaar.

Dan zou het een keer heen en weer moeten, of iig foto's weer terug.

Als je wilt dat ik wat opstuur, graag via pb of e-mail verder.

hi allemaal,

Ik ben een airbrusher met ruime ervaring op het gebied van custom paint en tshirts etc. Ik wil op meer commerciele basis aan het werk en heb daarvoor een portfolio nodig. Dit betekent dat ik gewoon wat werk moet kunnen tonen om aan te geven wat de kwaliteit van mijn werk is. En daar komt de reden dat ik hier post...

Ik zie de diverse bodies hier langskomen en ik krijg de indruk dat deze niet erg kostbaar zijn.
Is er iemand die een gedemonteerde body wil doneren, die ik vervolgens kan airbrushen en hem dan, gratis en voor niets, weer terugkrijgt.

Iemand interesse?

We kunnen uiteraard praten over een eigen design etc.
Ik doe dit niet om iemand die dit al op commerciele basis doet van handel te beroven o.i.d . Als deze reactie niet gewenst is, wat ik me wel kan voorstellen, dan mag een moderator hem zonder problemen verwijderen.

Thanks,

Marc

Marc,

Laat eens wat werk van je zien, ben benieuwd ernaar!
Grtz
Nickos

dat is ouwe hap, haha!

img0998h.jpg

18012010171x.jpg

Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit Marc !!!

Ben nu al benieuwd hoe je een model gaat brushen!
in ieder geval succes !
Resultaat hier posten ok !

Grtz
Nickos

True Fire blauw wat ik nogal lastig vind vergeleken rode vlammen maar ben er wel te vrede over

IMG_7897.jpg

Vandaag tussendoor nog even een cockpit van reserve Bling Bling gespoten hij is nog niet helemaal klaar maar dit wordt het in grote lijnen.
Voor de rest van de bling bling moet ik nog een beetje inspiratie op doen ben nog er niet helemaal uit wat de basis kleur wordt.

923965930_5_ienu.jpeg

923966089_5_qU8n.jpeg

De contouren van de cockpit met de hand gespoten echter het poppetje met een sjabloon gedaan
De gebruikte airbrush voor mijn yak 54 zie hierboven en mijn reserve bling bling en is de hobbyking 17 dollar dual action airbrush.
De gebruikte verf is revell potjes die ik heb verdunt,
van deze had ik nog een partij staan omdat ik vroeger voor ik met modelvliegen begon veel statische modellen(bouwdoosjes) heb gemaakt.

Laatst bewerkt:
Hi,

Nou het begin is gemaakt...spuit die revell verf nog een beetje?
Met sjablonen kan je idd erg mooie en leuke dinen maken.

Ik heb het volgende in combinatie met sjabloon en los gemaakt...

(niet voor de jonge kijkers ;-)

index.php

Hi,

Nou het begin is gemaakt...spuit die revell verf nog een beetje?
Met sjablonen kan je idd erg mooie en leuke dinen maken.

Ik heb het volgende in combinatie met sjabloon en los gemaakt...

(niet voor de jonge kijkers ;-)

index.php

He das een mooi model(vliegtuig);)

Met revell airbrushen gaat best goed als je maar dun laagjes spuit bij dikke laagen in één keer kan het in je depron branden en goed schoon maken van de airbrush.
Het spuiten van een dun lijntje lijkt iets lastiger dan met andere airbrush verf te gaan.
Maar dat kan mischien aan mijn goedkope airbrush of mijn ervaring liggen.
Als de revell potjes op zijn dan ga ik verf van de merken
Createx, Schminke uitproberen, lees er veel goede berichten over.

Back