Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
hier het eindresultaat van de vleugel , wie vind hier de verschillen ? wie goed kijkt ziet dat ze beide niet hetzelfde zijn .

Bij de rechter zit er een blauw lijntje tussen de 2 kaakdelen, en bij de linker is dat 1 stuk... :infinity:

Verder, supermooi spuitklusje!

zoiets als die adelaar maak ik in 3 minuten met de plotter ;)
das zijn geld waard.

gewoon maskeer vinyl erin of low tac vinyl.

Edit;Sorry miste de laatste pagina,.. reageerde hierop;
Ik zou dat blauw en roze laten doorlopen en dan aan de voorkant weer een adelaarskop of ogen ofzoiets maken.

Ja zoiets zou ik ook doen,.. de kleuren laten doorlopen in het staande stuk. Prachtig gemaakt hoor ! Veel plakwerk natuurlijk, heb je een plotter gebruikt ? Of ben je echt met afplaktape in de weer geweest ? In het laatste geval helemaal knap werk ! Ben zeer benieuwd naar de eindfoto... !

Laatst bewerkt:
Edit;Sorry miste de laatste pagina,.. reageerde hierop;

Ja zoiets zou ik ook doen,.. de kleuren laten doorlopen in het staande stuk. Prachtig gemaakt hoor ! Veel plakwerk natuurlijk, heb je een plotter gebruikt ? Of ben je echt met afplaktape in de weer geweest ? In het laatste geval helemaal knap werk ! Ben zeer benieuwd naar de eindfoto... !

ik heb gewoon maskeer folie gebruikt , die overgetekend en dan mooi alle stukjes uitgesneden en geplakt , ja inderdaad veel werk maar het resultaat mag er zijn vind ik .

Nou petje af dan hoor ! Hij ziet er echt leuk uit ! Ben je er al over uit wat je met het staande stuk gaat doen ?

Dit soort werkjes kan dus iedereen wel maken met een plotter.....

Maarja, hier wordt even een beetje onderscheid gemaakt tussen het ambachtelijke handwerk en de moderne techniek.

Ik heb meer waardering voor iemand die hiervoor echt even gaat zitten en zich helemaal scheel gaat zitten snijden en plakken dat dat iemand even een adelaar door de plotter heen rost.

Dus Jona, :thumbsup::thumbsup:

René

als je een plotter hebt heb je e'm nodig en gebruik je e'm regelmatig.. anders heb je een aardig zakcentje "over" ....

ik doe het voorlopig the old fashioned way ;)

óf je houd het gewoon simpel ;)

bovenkant en zijkant gedaan met stift en een lineaal, onderkant zijn wat strepen die van donker-zwart uitlopen in lichter-grijs met een airbrush en wat afplak tape.

Clik2-1.jpg

Ik ben nogwel van plan om een écht mooie te maken, maar aangezien de kans groot is dat ze vrij snel crashen (vooral denken aan mid-airs en storing) , besteed ik er niet al te veel tijd aan.

Grt Ron

effe een update

en zo hebben we der bijna drie klaar , nu alleen de bovenstukken nog spuiten en in elkaar plakken .

Met het rood op de wangen ... het is niet alles maar het is mijn eerste shocky met de airbrush.

Aan de vleugeltippen moet ook nog iets gebeuren. Maar ik weet nog steeds niet wat.

:oops:
IMG_0327Medium.jpg

IMG_0328Medium.jpg

Back