Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Hierbij wat foto's van mijn laatste creaties. Drie Yak's 54.

Nieuwe Aeromusical kist van Derk
Yak-54_a_%28Small%29.jpg

Yak-54_d_%28Small%29.jpg

Voor Bert
Yak-54-Nr2_%28Large%29_%28Small%29.jpg

En een voor mezelf. Nu nog een Aeromusical ;)
Yak-54-Nr3_%28Large%29_%28Small%29.jpg

MVG,

Jeroen

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn Shock setup is besteld, depron en carbon ook al binnen dus binnenkort ook van mijn kant een foto denk ik...

Ik ga hem stiften met Edding stiften, deze laten (bijna) geen strepen achter als je vlakken inkleurt.

Nu heb ik de kleuren oranje, rose, geel en licht blauw van edding, en zwart, rood, groen en donkerblauw van de action, maar die laten dus wel strepen achter wanneer je vakken inkleurt.

Dus moet nog iets leuks en moois bedenken wat met niet al te veel kleuren gedaan kan worden en dat er zo min mogenlijk wit overblijft...

Igor

Bedankt voor de reacties!

@Daniel,
Ik heb het niet bij gehouden, maar snijden en spuiten bij elkaar toch wel een uurtje of 40 ~a 50.
Er gaat vooral veel werk zitten in het maken van alle malletjes die ik gebruikt heb.

@Alexzzz
Nou niet direct gesponsord. Laten we zeggen dat de het contact hiermee een stuk verbeterd.

Nog even een totaal plaatje.
Yak-54_3x_%28Large%29_%28Small%29.jpg

alleen om het strakke resultaat heb al een plotter op mijn verlanglijstje staan....

(al heel lang want die gebakjes zijn best prijzig!)

zeer mooi gedaan vooral omdat ze alle drie hetzelfde zijn en toch helemaal anders .

Hey Gerard,

Ik heb de sjablone niet met een plotter gemaakt. Ik denk ook dat bv het vogeltje makelijker / sneller gaat om die uit de hand te snijden. (Ik had er ook 4 verschillende voor nodig om hem te spuiten)

voor logo's of text is een plotter wel handig. Ik heb dit ook wel eens geprobeerd maar had toen alleen vinyl voor handen. Dat spul plakt zo goed dat je geheid het depron beschadigt wanneer je het wilt verwijderen.

kun je die folie dan niet plakken met zo'n 3m spray die plakt als een post-it blaadje?

met papier werkt dat best, ik heb nog geen last gehad van lijmresten..! maar of het met vinyl folie kan?

ben ook nog eens bezig geweest met het spuiten en bouwen van een Yak-55 , veel snij-en plakwerk is er wel aan vooraf gegaan , heb voorlopig nog maar de vleugel af, hoop deze week al één yak-55 klaar te hebben , en dan komen der nog twee voor vrienden van de club . alvast wat foto's .

hier moet de tweede arend nog verwijderd worden van plakband

hier het eindresultaat van de vleugel , wie vind hier de verschillen ? wie goed kijkt ziet dat ze beide niet hetzelfde zijn .

De 1 kijkt naar links, de ander naar rechts? :P

@Jeroen: ook makkelijk dat je de einduitslag van het seizoen er alvast opgezet hebt :P

dit is het enige verschil dat ik kon ontdekken

img2347eq7adi7.jpg

dat kleine puntje vergeten af te plakken?
verder echt heel mooi gedaan hoe ziet je romp er uit?

hahaha dat zou iedereen direct zien denk ik , maar nee der is nog een verschil hihihi

yep mattiejplane , je hebt het goed gezien . toch iemand die oplet hihihi ;

hoe de romp er gaat uitzien ben ik nog niet helemaal uit maar de kleuren gaan der wel in voorkomen . ik hoop ze deze week af te hebben .

Back