Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Parkmaster

Ik ben begonnen met het spuiten van m'n parkmaster. Het idee van een stripfiguur was mijn inspiratie om eens een poging te doen om Taz te spuiten.

Hier het tussenresultaat:
parkmaster-fase1.jpg

taz.jpg

oke friskfirm is een plakfolie;)
ziet er netjes uit! ik heb ook weer zin om te airbrushen! helaas nog ffies wachten

Hier het eindresultaat. Ik ben d'r best trots op, gezien het feit dat het m'n derde spuitpoging is op een vliegtuigje. Ik geef wel toe dat ik een paar ideetjes heb gestolen van de grote meesters op het forum, met wat eigen inbreng uiteraard (hoe moeten we het anders ooit leren..)

Nu alleen nog de electronica erin.

IMG_0071.jpg

IMG_0070.jpg

ziet er schitterend uit . doe zo verder zou ik zeggen .

en ideetjes stelen noemen we dat niet ,wij noemen dat lenen hihihi :)

Hier het eindresultaat. Ik ben d'r best trots op, gezien het feit dat het m'n derde spuitpoging is op een vliegtuigje. Ik geef wel toe dat ik een paar ideetjes heb gestolen van de grote meesters op het forum, met wat eigen inbreng uiteraard (hoe moeten we het anders ooit leren..)

Nu alleen nog de electronica erin.

IMG_0071.jpg

IMG_0070.jpg

Je mag denk ik inderdaad tevreden zijn als dit nog maar je derde airbrush klus is. Persoonlijk ben ik niet zo van de cartoon-figuurtjes maar meer van de design's zoals de rest van je vliegtuig. Maar wel zeer mooi gemaakt allemaal.

ps voor zoiets zou ik wel eens een step by step willen zien

Je bedoelt met stift Gerard. Ik heb het op mijn site staan VPP v2 deel 1

Mvg,

amaai ik kan mij niet inbeelden dat ik zo lang zou bezig zijn met een stift ... chapeau hoor .

ziet er leuk uit , alleen zie ik wat spuitnevel naast het blauw op de vleugels of was dat de bedoeling ? anders volgende keer je volledige vleugel bedekken zodat je er geen last meer van hebt .

Back