Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
inmidels voor donderdag avond was ik zover..
Helaas is 10 min later alles afgefikt..
1754904e5336629b.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
supervet sander!
Nieuwe microsumo?

Yep, die andere was om maar zo te zeggen het prototype. :-) De wielen heb ik eronder gezet, omdat het punt waar hij steeds op land precies het zwakste punt van het hele ding is.

Hij is nu ook wat lichter (105 gram incl accu), maar nog niet licht genoeg naar me zin. Ik wacht nog tot de dual head servo's weer beschikbaar zijn.

Een paar kisten van mij. Ook al een paar overleden.
Vliegen allemaal zeer goed.
Mijn nieuwste

Yakkie 55..... ( van Gog)

Yakkie 55..... ( van Gog)

Clik! ( van Gog)

Presice! ( van Gog)

149-kopieMedium.jpg

151Medium.jpg

154-kopieMedium.jpg
[/QUOTE]

Grt.

heb inmiddels men yak 55 ook af gekregen . dus kan aan men volgend project beginnen . hier alvast de foto's van de originele .

en hier de copie van de yak55(donutmodels)

met een eigen fantasietje van mij

vandaag kreeg ik tel dat men vega binnen was gekomen bij albatros die ik natuurlijk direct ben gaan halen . onmiddelijk overgetekend en begonnen aan men nieuw creatie geinspireerd door de simpsons .

alvast wat foto's van men werkje na 3u spuiten .

eerlijk gezegt het gemakkelijkste is met een zwarte stift . soms spuit ik ze maar hier moest alles omlijnt worden en daar zou zeer veel tijd inkruipen moest ik deze gaan spuiten . dus heb ik het gemakkelijkste gekozen en voor de stift gegaan .

Prachtig! Hoe krijg je ze er überhaupt zo mooi op? Ik heb geprobeerd met carbon papier oid maar de doordruk pakt het depron absoluut niet.

How do they do it?

Back