Pre-order "Tiny whoop" banggood

Iemand hem van Banggood al ontvangen?

Ik heb 4 bestellingen die rond 10/13 juli verzonden zijn nog steeds niet ontvangen, dus het vertrouwen is een beetje weg in Banggood

Laatst bewerkt:
Ik heb 4 bestellingen die rond 10/13 juli verzonden zijn nog steeds niet ontvangen, dus het vertrouwen is een beetje weg in Banggood

Heb de rode op 25 Augustus besteld en Zaterdag binnen gekregen. Redelijk snel dus.

Maar je weet maar nooit met verzending uit China. Moet zeggen dat ik al veel bij banggood besteld heb, en op 1 klein ding na is het allemaal aan gekomen. Met ebay slechtere ervaring. Maar met Paypal krijg je altijd je geld terug.

Nog niet. Schijnt nogal tegen te vallen. Vooral de transmitter. Weet niet welke transmitters compatible zijn

Wat valt er tegen dan? Ik heb 'm niet echt goed uit kunnen testen omdat ik mode 1 vlieg. De kleine TX die er bij zit is mode 2 helaas.
Voor het geld kan je niet niet verwachten dat er nog een super transmitter bij zit natuurlijk. De quad zelf is niets verkeerd aan lijkt me.

Je kan een Devo gebruiken, of zelfs een Taranis, er zijn genoeg mogelijkheden. Met een ander boardje er op zijn er ook goedkope oplossingen, zie post vorige pagina. Je kan er ook een Inductrix board op zetten als je Spektrum vliegt.. het frame van de E010 is in ieder geval beter.

Enkele foto's van de E010, moet nog een definitieve oplossing vinden voor de zender en extra lipos zijn nog onderweg.
(wel de verkeerde trouwens, de link die ik eerder poste van 5X lipo blijken 15C te zijn.. kan helaas de post niet meer bewerken)

IMG_1405.JPG IMG_1407.JPG IMG_1404.JPG IMG_1411.JPG IMG_1406.JPG IMG_1410.JPG IMG_1412.JPG IMG_1409.JPG

Laatst bewerkt:

Volgens mij zijn er problemen geweest met het verzenden rond die tijd. Ik mis een aantal orders van ongeveer die datum. Contact opnemen met customer service, melden dat je order er nog steeds niet is. Dan vragen ze om bij het post office te kijken, daar ligt niets, want dan had de postbode het wel bij je gebracht, en vervolgens is de vraag of je een refund wil, of de order opnieuw opgestuurd wil hebben.

Volgens mij zijn er problemen geweest met het verzenden rond die tijd. Ik mis een aantal orders van ongeveer die datum. Contact opnemen met customer service, melden dat je order er nog steeds niet is. Dan vragen ze om bij het post office te kijken, daar ligt niets, want dan had de postbode het wel bij je gebracht, en vervolgens is de vraag of je een refund wil, of de order opnieuw opgestuurd wil hebben.

Ik heb deze orders opnieuw laten versturen, want ik heb deze spullen toch nodig.

Ik heb de mijne sinds een paar dagen, leuk ding maar het zendertje gaat nergens over.
Gewoon een mailtje naar Banggood doen, ze reageren vlot is mijn ervaring.

Zender is ruk idd. Een makkelijk alternatief is niet te vinden helaas. Zie dat ze vaak de sticks verlengen, maar vliegen met een hobby-grade zender is toch heel wat anders

Ik moet wel zeggen dat het droontje retestrak vliegt !
Zit ook veel power in.

Ik heb ook de Elite 4,5 gram camera erop gehad en daar heeft hij geen moeite mee.

Laatst bewerkt:
Vliegt strak idd.

Heb wellicht een "oplossing" voor het transmitter probleem. Had nog een dm003 zender liggen, het blijft toy-grade maar is fijn mee te vliegen.
Dus heb alleen het bordje van een dm003 besteld, en die gaat op de e010.
Hopelijk gaat alles werken.
Het zal sws fijner zijn om mee te vliegen, ik verwacht dat ook het zendbereik groter zal worden.

De e010 is compatible met Deviation TX, dus als je een gemodificeerde Devo zender hebt, kun je wel met een betere zender vliegen.

Heb geen devo zender. Vond dit wel een goedkoop alternatief voor een toch wel grote verbetering. En eigelijk kost het mij bijna niks.

Hoi Jasper,
Ik hebt zelf de devo 10 met deze 3 in 1 module .
Ik kan je zeggen het werkt geweldig , hebt ook een 10 tal vlieg objecten op deze zender geïnstalleerd.
En ik weet bijna zeker dat deze ook in een devo 7e kan .
Kijk anders even op http://www.deviationtx.com/ daar kun je alles er over vinden .

Gr,
Wim

Het is helemaal aan jezelf wat je wilt .
Ik hebt 2 devo 10 zenders , een orginale voor duurdere modellen , en een met deviation software en een 3 in 1 module voor de kleine modellen .
het is maar net wat je wil .
De een zweer bij zender x en de ander bij zender y .
Elke zender heeft zijn voor en nadelen het maakt niet uit van welk merk .

Maar in mijn situatie ben ik tevreden met mijn zender .

Gr Wim

Back