Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met de 1800Kv motor zit je op 6S tegen de 36000 toeren onder last aan, dat is voor een Chinese cat van 74 cm behoorlijk veel, met name de hardware krijgt het voor z'n kiezen, goed blijven smeren!Ik weet niet of het een echt goed idee is om op 6S te gaan varen, heb er wat slechte ervaringen over gelezen.
Wie kan mij vertellen welke stekkers er aan de Lipo's moeten zitten om ze in de Black Jack te kunnen gebruiken, zijn dit type de blauwe ec3 E-flite stekkers die ze ook bij hun vliegtuigen gebruiken?
Jan
Hallo Jan,Ik blijf het toch vreemd vinden dat er zo veel afraden om op 2 x 3s te gaan varen, dit in tegenstelling dat deze Black Jack daar door de ontwerper wel geschikt voor wordt geacht, wat is de zwakke schakel dan in de praktijk? Jan
Hallo Jan,Zijn er al die deze slangetjes anders gelegd hebben bij de Black Jack?
Foto's en naam van stekkersystemen in deze connectortestWie kan mij vertellen welke stekkers er aan de Lipo's moeten zitten om ze in de Black Jack te kunnen gebruiken ...
Sinds 2 weken ook eigenaar van blackjack 29. Natuurlijk uit de uk (232 euro rtr) alle tips uit dit topic ter harte genomen: moertjes met loctite, as flink smeren, motorkoeling tikje bijdraaien. Lipo's moeten toch flink naar voren voor een goede balans. Ik vaar hem op 2x 2s, snelheid zat, ik hoef geen wereldrecord te zetten. Nu een keer of 5 gevaren, temp esc en motor is prima. Na het varen, geen druppel water aan boord. Perfecte boot, mooie acceleratie. Als je deze boot met zorg behandeld (2x2s) kun je er lang plezier van hebben. 2x 3s zal best wel kunnen, maar ik denk dat je met de standaard setup aan de limiet zit. Gewoon verstandig gebruiken zo'n boot, tenzij repareren, sleutelen en vervangen van onderdelen meer je hobby is. Ik gebruik die investeringen meer voor lipo's, zodat ik lekker lang vrolijk kan varen
Jan, op de website welke ik je gestuurd had is ie nog steed 175 pond hoor.
Zou je die mij ook kunnen sturen?
Alvast bedankt.